اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی:

ارتش بازوی قدرتمند مردم و ولایت است

نماینده مردم کرج، ‌اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتش ایران امروز بازوی قدرتمند ملت و ولایت است و هر تهدیدی را با قدرت پاسخ می‌دهد.

ارتش بازوی قدرتمند مردم و ولایت است

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود آنکه بلافاصله دشمنان قسم‌خورده انقلاب و مردم ما حمله‌ای تمام عیار علیه ایران اسلامی آغاز کردند، شاهد یک پوست‌اندازی و تغییرات بنیادی در ارتش بودیم.

وی تصریح کرد: علت این تغییرات نیز ساختار ارتش در دوران پهلوی بود به صورتی که نیروهای نظامی در این دوران گوش به فرمان حکومت طاغوت علیه مردم بوده و از خود هیچ اختیاری نداشتند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: از سوی دیگر به دلیل اینکه رژیم پهلوی خود نیز دست‌نشانده غربی‌ها بود، ساختار ارتش به صورتی پایه‌ریزی شد که ما حتی یک سلاح نیز بدون نظارت و دخالت آمریکایی‌ها نمی‌توانستیم خریداری و استفاده کنیم.

*ارتش پهلوی توان مقاومت در برابر انقلاب ملت را نداشت

اکبریان افزود: افرادی که در ارتش رژیم پهلوی حضور داشتند، شهادت می‌دهند که کارشناسان و مستشاران نظامی آمریکایی به ما اجازه تعمیرات سلاح‌هایی که خودمان داشتیم و با پول نفت ملت خریداری کرده بودیم را نمی‌دانند.

وی تاکید کرد: در چنین شرایطی طبیعی است که این ارتش پس از انقلاب ملت به رهبری مرجعیت معظم شیعه نمی‌تواند پاسدار آرمان‌های انقلاب و حامی مردم باشد و همه دیدند که به صورت برف در کوران انقلاب آب شد و علیرغم تمام دلبستگی‌های شاه و آمریکایی‌ها نتوانست در برابر موج عظیم مردم مقاومت کند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنابراین بلافاصله پس از انقلاب، ارتش به صورتی تغییر ساختار پیدا کرد که حافظ مردم و منافع کشور بوده و این مهم با درایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نیروهای انقلابی و ولایی درون ارتش محقق شد.

اکبریان تاکید کرد: به لطف الهی و درایت امام خمینی (ره) و پس از ایشان فرماندهی معظم کل قوا رهبر عزیز انقلاب اسلامی شاهد هستیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برای دفاع از کشور حضور داشته و به مانند بازوی توانمند ملت و ولایت عمل می‌کند.

وی در پایان اظهار داشت: امروز ارتش در برابر هر قدرتی توانمندی دفاع قاطعانه از کشور را داشته و مقتدرانه از ایران دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول