اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین آمادگاه اصلی و عمومی آبیک:

ارتش جمهوری اسلامی پا در رکاب ولایت فقیه است

جانشین آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک گفت: ارتش جمهوری اسلامی همیشه پا در رکاب ولایت فقیه و آماده به رزم است.

ارتش جمهوری اسلامی پا در رکاب ولایت فقیه است

جعفر رضاپور به مناسبت گرامیداشت 29 فروردین (روز ارتش) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: مراسم رژه روز ارتش، پیرو رهنمود و هدایت استراتژیک مقام معظم رهبری هر سال برگزار می‌شود که امسال هم روز پنج شنبه 29 فروردین ماه جاری ساعت 9:30 صبح در چهارراه شریعتی شهر آبیک برگزار می‌شود.

وی افزود: در مراسم روز رژه با حضور عناصر رژه اعم از نیروهای انسانی و تجهیزات و ادوات مدرن و به روز نظامی که البته از نظر طبقه‌بندی، آنچه مورد نیاز است مردم و کشورهای بیگانه نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده کنند، به نمایش گذاشته می‌شود.

این مسئول ادامه داد: چه در زمان جنگ و چه در زمان صلح که هم‌اکنون در این برهه از زمان به سر می‌بریم نیروهای مسلح به ویژه نیروی زمینی ارتش که عملیاتش در زمین است، همیشه پا در رکاب ولایت فقیه و آماده به رزم است و هر لحظه که مقام معظم رهبری اذن دهند، وارد عمل می‌شوند.

جانشین آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک استمرار آموزش، ارتقای توان رزمی یگان‌ها در مقابله با رویدادهایی که ممکن است کشور با آن مواجه شود و مقابله با تهدیدات و تحریکات نظامی و سیاسی را مهم‌ترین وظیفه ارتش ذکر و خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح مهم‌ترین عامل بازدارنده کشور در برابر هر رویداد و اتفاق است که در این زمینه فعالیت‌های آموزشی برای نیروهای وظیفه و کادری اجرا می‌شود که در این راستا، رزمایش‌های مختلف به صورت سه ماهه، شش ماهه و سالانه در مناطق مختلف و حتی پادگان‌ها برای آمادگی لازم و کامل ارتش برگزار می‌شود.

رضاپور با اشاره به نقش آفرینی‌های ارتش جمهوری اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس به صورت وحدت و یکپارچه عمل کردند و توانستند بهترین عملیات‌ها مانند عملیات بیت‌المقدس، فتح‌المبین، آزادسازی خرمشهر و سایر اراضی که طی سال‌های متمادی بخشی از این مرز و بوم در اشغال رژیم بعثی عراق بود را به منصه ظهور برسانند.

وی اذعان داشت: با عنایات الهی و تلاش نیروهای ارتشی، سپاهی، بسیجی و نیروهای مردمی در سال نخست جنگ تحمیلی که سال ثبات نیروهای دشمن در خط و مرزی بود و به مرزهای کشور هجوم کرده بودند، بود و سال دوم جنگ تحمیلی، سال آزادسازی مناطق اشغال شده از دست مهاجمان خدمات، ایثارگری‌ها و رشادت‌های فراوانی را به منصه ظهور برسانیم.

این مسئول نامگذاری هر سال از سوی مقام معظم رهبری را نماد عملی و تجلی بصیرت ایشان در هدایت یک ساله کشور به سمت استراتژیک تعریف شده عنوان کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی هم در راستای تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در چارچوب وظایف خود، برنامه‌هایی را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/77006/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول