اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حواشی دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و فولاد یزد

جشن قهرمانی استقلال خوزستان به گریه تبدیل شد

در جایی که تیم فوتبال استقلال خوزستان مراسمی برای صعود به لیگ بر‌تر آماده کرده بود با شکست ناباورانه این تیم این جشن به گریه بازیکنان آبی پوش پس از شکست تبدیل شد.

جشن قهرمانی استقلال خوزستان به گریه تبدیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پس از شکست تیم استقلال در دیدار با فولاد یزد، در هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول، بازیکنان این تیم با چشمانی اشک‌بار زمین مسابقه را ترک کردند.

بازیکنان تیم فولاد یزد پس از بردی که در اهواز کسب کردند به جشن و پایکوبی پرداختند که به خاطر موقعیت این تیم در جدول و بی‌تاثیر بودن این دیدار در رتبه این تیم شادی بازیکنان فولاد یزد عجیب بود.

علی حنطه، سرمربی تیم استقلال اهواز دیگر تیم آبی پوش شهر اهواز در ورزشگاه حاضر بود و پس از حضور در اتاق خبرنگاران به آنان اعلام کرد که دیگر حاضر به همکاری با این تیم نخواهد بود.

قضاوت این دیدار را علیرضا فغانی داور بین‌المللی کشورمان بر عهده داشت که علیرضا ایلدروم و مهدی عالیقدر وی را در امر قضاوت یاری کردند.

فغانی در این دیدار دو بار کارت زرد را از جیب خود خارج کرد که سهم هر دو تیم یک کارت زرد بود، احمد کیا از تیم فولاد یزد و علیرضا ابراهیمی از تیم استقلال خوزستان از سوی داور این دیدار با کارت زرد جریمه شد.

باشگاه استقلال خوزستان برای پایان این دیدار و صعود احتمالی این تیم به لیگ بر‌تر جشنی را تدارک دیده بود که با شکست این تیم این مراسم برگزار نشد.

آنالیزورهای تیم‌های لیگ برتری ذوب آهن و آلومینیوم هرمزگان در ورزشگاه تختی اهواز حضور داشتند؛ استقلال خوزستان در صورت پیروزی بر تیم مس سرچشمه باید در مقابل یکی از این دو تیم لیگ بر‌تر قرار بگیرد.

باشگاه استقلال خوزستان قبل از آغاز این دیدار از هشت جانباز دوران دفاع مقدس در مراسمی تقدیر کرد.

حدود 2 هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی اهواز حضور داشتند.

انتهای پیام/72013/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول