اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی:

تعطیلات لیگ به فوتبال ایران لطمه می‌زند

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: تعطیلات پیاپی بازی‌های لیگ برتر موجب افت تیم‌ها و دور شدن از شرایط مسابقه می‌شود.

تعطیلات لیگ به فوتبال ایران لطمه می‌زند

محمود یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: فوتبال ایران در آینده از این تعطیلات ضرر بیشتری می‌کند.

وی افزود: سپردن تمام اختیارات فوتبال ایران به دست سرمربی تیم ملی و برنامه‌ریزی او برای فوتبال ایران کار نادرستی است که فدراسیون انجام می‌دهد.

این سرمربی کهنه‌کار فوتبال ایران خاطرنشان کرد: کارلوس کی‌روش یک شخص خارجی است و پس از پایان یافتن مدت قرارداد بعد از جام جهانی یا جام ملت‌های آسیا ایران را ترک و لیگ فوتبال کشورمان از این برنامه‌ریزی ضرر می‌کند.

یاوری در مورد شکست سنگین فجر در بازی با سایپا خاطرنشان کرد: در این بازی بازیکنان به دلیل تعطیلات نوروز شرایط مناسبی برای بازی نداشتند و در میدان قوای جسمانی آنان تحلیل رفت.

وی اضافه کرد: بعد از این تعطیلات با تمرینات سخت بازیکنان به شرایط آرمانی نزدیک شده‌اند که باز نیز با تعطیلات لیگ روبه‌رو می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز ابراز داشت: اگر بازی هفته 33 فجر و پیکان تهران با یک هفته فاصله از بازی روز جمعه برگزار می‌شد تیم فجر شرایط مطلوب‌تری داشت.

به گزارش فارس، فجر سپاسی در هفته 32 لیگ جمعه گذشته مقابل مس کرمان به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافت.

فجر هم‌اکنون با 38 امتیاز مکان 12 جدول لیگ برتر فوتبال را در اختیار دارد.بازی بعدی فجر در هفته 33 به پانزدهم اردیبهشت ماه آینده مقابل پیکان تهران است.

انتهای پیام/2448/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول