اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال صورت گرفت

تقدیر فدراسیون فوتبال از ستاد برگزاری مسابقات فوتبال نونهالان آسیا در مشهد

دبیر کل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران طی نامه‌ای از همکاری ستاد برگزاری مسابقات فوتبال نونهالان آسیا در راستای برگزاری هرچه بهتر اردوی تیم ملی نونهالان کشور تقدیر کرد.

تقدیر فدراسیون فوتبال از ستاد برگزاری مسابقات فوتبال نونهالان آسیا در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در این نامه که به امضای مهدی محمدنبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال رسیده، خطاب به «اصغر سهمی» دبیرکل اجرایی مسابقات فوتبال نونهالان آسیا در مشهد آمده است: ضمن تشکر از همکاری‌های ارزنده جنابعالی و همکاران گرامی‌تان با تیم ملی نونهالان زیر 14 سال در طی تشکیل اردوی این تیم در شهر مقدس مشهد که ان‌شاءالله منجر به صعود مقتدرانه آن تیم به مرحله نهایی قهرمانی آسیا گردد، بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌دارم.

در ادامه این نامه‌، محمدنبی نوشته است: لازم به ذکر است تلاش‌های بی‌دریغ شما پشتوانه‌ای ارزشمند در جهت توسعه و رشد فوتبال پایه در سراسر کشور عزیزمان ایران اسلامی است.

گفتنی است نخستین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی نونهالان آسیا با حضور پنج تیم ایران، قرقیزستان، هندوستان، ترکمنستان و پاکستان از 29 فروردین‌ماه لغایت 10 اردیبهشت‌ماه سال جاری به میزبانی مشهد مقدس و در ورزشگاه‌ ثامن‌الائمه(ع) برگزار می‎شود.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول