اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل فوتبال صنعت ساری:

برای انجام فوتبال پاک به گچساران می‌رویم

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری در آستانه بازی تیمش مقابل نفت و گاز گچساران گفت: برای انجام فوتبال پاک به گچساران می‌رویم.

برای انجام فوتبال پاک به گچساران می‌رویم

علی‌اصغر یمینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: بازیکنانم در فصل جاری بازی‌های قابل قبولی را در برابر حریفان به نمایش گذاشتند که در برخی مسابقات با بدشانسی مواجه شدند.

وی با اشاره به ناکامی تیمش در این فصل ابراز داشت: بهترین فرصت صنعت ساری برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور در این دوره از رقابت‌ها به راحتی از دست رفت.

مدیرعامل فوتبال صنعت ساری افزود: با توجه به اینکه نتیجه بازی مقابل نفت و گاز گچساران هیچ اهمیتی برای تیم ما ندارد، اظهار داشت: به طور حتم تیم فقط برای کسب امتیاز راهی گچساران می‌شود.

یمینی با اشاره به ناکامی تیمش در برخی از بازی‌ها در این فصل یادآور شد: اگر بازیکنان در چند بازی دقت و تمرکز بیشتری داشتند، صعود تیم باید چند هفته قبل از اتمام لیگ مسجل می‌شد.

وی گفت: تیم نفت و گاز گچساران برای صعود فقط برای پیروزی به میدان می‌آید و بازیکنانم نیز بازی جوانمردانه را مقابل حریف انجام می‌دهند.

مدیرعامل فوتبال صنعت ساری در پایان با اشاره به مشکلات مالی تیمش افزود: در این هفته بازیکن محروم و یا مصدوم نداریم و برای اعاده حیثیت مقابل حریف بازی می‌کنیم.

به گزارش فارس، در هفته پایانی و بیست و ششم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور صنعت ساری روز چهارشنبه 28 فروردین در ورزشگاه اختصاصی شهدا نفت مهمان نفت و گاز گچساران است.

در جدول نفت و گاز گچساران با 43 امتیاز در رده دوم و صنعت ساری با 40 امتیاز پنجم است.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول