اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خانه کتاب همدان خبر داد

آغاز به کار خانه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی در همدان

مسئول خانه کتاب همدان از آغاز به کار خانه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی در همدان از ابتدای امسال خبر داد.

آغاز به کار خانه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی در همدان

زهرا قاسمی‌فرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: از ابتدای سال 92 عنوان سالن نگارخانه نو به خانه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی تغییر یافت و فعالیت این مجموعه نیز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های نگار خانه نو به مجتمع فرهنگی و هنری عین‌القضات انتقال یافته است، خاطرنشان کرد: بر اساس درخواست‌های مکرر و متعدد ناشرین و موسسات فرهنگی و هنری کاربری سالن نگارخانه نو به خانه کتاب، تغییر یافت.

مسئول خانه کتاب همدان با اشاره به اینکه خانه کتاب کار خود را با برگزاری نخستین نمایشگاه با عنوان مروارید در حجاب آغاز کرد، افزود: نمایشگاه عفاف و حجاب به همت کانون فرهنگی احمدیه و مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان همزمان با ایام سوگواری فاطمه زهرا (س) برپا شده است.

وی به مدت برپایی نمایشگاه در این مکان اشاره و تصریح کرد: این نمایشگاه از تاریخ 21 تا 26 فروردین از ساعت 16:30 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه مسئول غرفه مشاوره این نمایشگاه در گفت‌وگو با فارس هدف از برپایی بخش مشاوره در این نمایشگاه را به فکر واداشتن افراد در نوع نگاه، نوع پوشش و حتی طرز تفکر و انتخاب دوست و به طور خلاصه ارائه یک علم و انجام عمل از جانب مراجعین دانست.

معصومه صداقتی خاطرنشان کرد: اهداء دو کتاب با عناوین «انتخاب شایسته» و «حقوق و تکالیف» به مراجعین طبق نیاز آنها با هدف استفاده کاربردی از کتاب در هنگام مواجهه با مشکلات و کسب شناخت کامل، از ابتکارات این غرفه است.

انتهای پیام/2499/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول