اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام هیئت نظارت بر انتخابات کرمان:

کتابچه آشنایی با قانون انتخاباتی تدوین شود

قائم‌مقام هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان گفت: برای آشنایی هر چه بیشتر کاندیداها با قانون لازم است که کتابچه‌ای در این زمینه تدوین شود و در هنگام نام‌نویسی در اختیار آنها قرار گیرد.

کتابچه آشنایی با قانون انتخاباتی تدوین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد علمی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان کرمان اظهار داشت: هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان به ریاست حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور فعالیت می‌کند.

وی ابراز داشت: مقدمات لازم برای اجرای انتخابات باشکوه در استان کرمان انجام شده و آموزش‌های مورد نیاز به برگزارکنندگان انتخابات ارائه شده است.

علمی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم، انتخابات پرشور را با حضور گسترده مردم و با رعایت قانون برگزار کنیم و به ناظران انتخابات تاکید شده است که هر اظهارنظر و عملی را باید در چارچوب قانون انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در دوره‌های گذشته انتخابات با افرادی برخورد شد که از قانون پیروی نکردند، افزود: حتی مواردی بوده که ناظر به علت سرپیچی از قانون در همان روز انتخابات معذور شده است.

قائم‌مقام هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان عنوان کرد: برای آشنایی هر چه بیشتر کاندیداها با قانون لازم است که خلاصه‌ای از مسائل قانونی مرتبط با انتخابات در قالب کتابچه‌ای تدوین و در هنگام نام‌نویسی در اختیار آنها قرار گیرد.

انتهای پیام/80019/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول