اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان:

زنجانی‌ها 148 میلیون ریال به زلزله‌زدگان بوشهر کمک کردند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد زنجان گفت: مردم استان 148 میلیون ریال به زلزله‌زدگان بوشهر کمک کردند.

زنجانی‌ها 148 میلیون ریال به زلزله‌زدگان بوشهر کمک کردند

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با تقدیر از همراهی مردم در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان بوشهری اظهار کرد: همچنان منتظر کمک‌های پرمهر مردم استان برای حمایت از زلزله‌زدگان هستیم.

وی تصریح کرد: پس از وقوع زلزله دلخراش و ناگوار در شهرستان بوشهر کمیته امداد استان زنجان بلافاصله آمادگی خود را مبنی بر جمع‌آوری کمک‌های مردم اعلام کرد و تنها دو روز پس از برپایی پایگاه‌های این نهاد 148 میلیون و 700 هزار ریال کمک مردمی برای حمایت از مردم زلزله‌زده دشتی جمع‌آوری شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه از مجموع مبلغ اعلام شده 143 میلیون ریال به صورت نقدی و 5 میلیون ریال نیز به صورت غیرنقدی جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: این کمک‌ها با هماهنگی کمیته امداد استان بوشهر برای رفع نیازهای زلزله‌زدگان هزینه می‌شود.

وی با اشاره به نیازهای اساسی مردم زلزله‌زده افزود: تا‌کنون نیازهای اساسی این خانواده‌ها در قالب مواد غذایی و ... برطرف شده است، ولی با توجه به شرایط جوی که در شهرستان حاکم بوده، لزوم ساخت مسکن برای مددجویان دو‌چندان شده است، از همین روز از مردم استان تقاضا داریم کمیته امداد را در ساخت این واحدها یاری کنند.

حسنلو با اشاره به اینکه شماره حساب 0108640425009 سیبای این نهاد نزد بانک ملی برای واریز وجوه نقدی مردم جهت حمایت از زلزله‌زدگان اختصاص یافته است، گفت: واریز وجوه به این حساب از طریق دستگاه‌های ATM نیز امکان‌پذیر است.

لازم به ذکر است؛ در حال حاضر نیز پایگاه‌های کمیته امداد برای دریافت کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان در سطح استان دایر است.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول