اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اصلاح و تربیت زندا‌‌ن‌های هرمزگان عنوان کرد

فراهم بودن امکانات برای اصلاح و تربیت مددجویان در زندان‌های هرمزگان

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندا‌ن‌های هرمزگان گفت: با برنامه‌ریزی‌های مدون و علمی همه امکانات برای اصلاح و تربیت مددجویان در زندا‌ن‌های استان فراهم شده است.

فراهم بودن امکانات برای اصلاح و تربیت مددجویان در زندان‌های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس لقمانی پیش از ظهر امروز طی نشستی با حضور مسئولان زندان‌‌های هرمزگان با اشاره به اینکه فقر فرهنگی و پایین بودن تحصیلات و نداشتن مهارت‌های شغلی در ارتکاب جرم بی‌تاثیر نیست، اظهار داشت: برگزاری بیش از 20 دوره کلاس‌های مقدماتی و تکمیلی نهضت سواد آموزی از برنامه‌هایی بود که برای افزایش سطح سواد و تحصیلات مددجویان، سال گذشته در زندان‌های استان اجرا شد.

وی افزود: حدود 300 مددجو در این کلاس‌ها شرکت کردند که 61 درصد آنان با موفقیت این دوره‌ها را پشت سر گذاشتند.

معاون اصلاح و تربیت زندان‌های استان تصریح کرد: امکان ادامه تحصیل نیز برای تمام مددجویان علاقمند در زندان‌ها فراهم شده است، به طوری که 51 درصد مددجویان واجدالشرایط در مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و پیش دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

لقمانی با بیان اینکه تقویت باورهای دینی و مذهبی مددجویان در اصلاح و تربیت آنان تأثیرگذار است، اظهار داشت: دوره‌های آموزش احکام، اندیشه‌های اخلاقی در سایه سار نهج البلاغه و آثار شهید مطهری و همچنین کلاس‌های مختلف قرآن در رشته‌های روخوانی، تجوید و قرائت در زندان‌های استان برگزار می‌شود که سال گذشته بیشتر از 80 درصد مددجویان در این کلاس‌ها شرکت کردند.

وی بیان داشت: امسال همچون سال قبل، زندانبانی اسلامی با تدابیر اصلاحی و تربیتی و رسیدگی همه جانبه به مشکلات مددجویان در دستور کار است.

انتهای پیام/88007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول