اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان خبر داد

بهره‌برداری از 700 واحد مسکن مددجویی در کردستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از بهره‌برداری از 700 واحد مسکن مددجویان زیرپوشش این نهاد همزمان با حضور رئیس جمهور در این استان خبر داد.

بهره‌برداری از 700 واحد مسکن مددجویی در کردستان

قنبر موسی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: این تعداد مسکن مددجویی با سرانه هر واحد 10 میلیون تومان در شهرهای مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی، احداث یک‌هزار واحد مسکونی برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در طول سه سفر هیئت دولت به استان کردستان با سرانه هر واحد 10 میلیون تومان تصویب شد که امروز همزمان با بهره‌برداری از 10 هزار واحد مسکن مهر از 700 واحد مسکن مددجویی در شهرهای مختلف استان با حضور رئیس جمهور بهره‌برداری می‌شود.

وی به دیگر خدمات دولت نهم و دهم به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در این استان اشاره کرد و گفت: در طول دولت‌های نهم و دهم بیش از 6 هزار و 100 فقره جهیزیه با صرف اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 200 میلیون تومان به نوعروسان زیرپوشش این نهاد مقدس در استان اهدا شده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان، پرداخت 4 هزار و 175 فقره کمک‌هزینه خرید لوازم خانگی با صرف اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 225 میلیون تومان و 2 هزار و 525 مورد کمک به گازکشی منازل مددجویان با صرف اعتباری بالغ بر 757 میلیون تومان از دیگر مصوبات سه سفر هیئت دولت به منظور رفع مشکلات مددجویان زیر پوشش این نهاد در این استان بوده است.

موسی‌نژاد خاطرنشان کرد: کمک به تجهیز امکانات کانون‌های فرهنگی پیرو ولایت، سالن ورزشی اردوگاه امام علی(ع)، اختصاص کمک هزینه پرداخت شهریه دانشجویان زیرپوشش و تصویب اختصاص 50 میلیارد تومان به بحث اشتغال‌زایی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد از دیگر مصوبات دولت در طول سفرهای استانی به کردستان بوده است.

وی اضافه کرد: بخش قابل توجهی از این 50 میلیارد تومان تاکنون تحقق یافته و امیدواریم در سال‌جاری نیز شاهد تحقق مابقی این اعتبار باشیم.

وی با بیان اینکه بخشی از مصوبات سفر دوم دولت به استان هنوز محقق نشده است، اضافه کرد: تعمیر 2 هزار و 100 واحد مسکن مددجویان، احداث دو مورد خوابگاه دانشجویی و احداث یا خرید بازارچه فروش تولیدات مددجویان زیرپوشش این نهاد از جمله مصوباتی است که تاکنون اجرایی نشده است.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در زمینه رفع مشکلات محرومین و نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد در این استان خواستار تامین اعتبار برای اجرای مصوبات باقیمانده سفرهای دولت مربوط به مددجویان کمیته امداد شد.

انتهای پیام/79002/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول