اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سردشت خبر داد

کسب رتبه برتر استان توسط کارگروه توسعه کشاورزی سردشت

معاون فرماندار سردشت گفت: کار گروه توسعه کشاورزی سردشت، سال گذشته موفق شد رتبه برتر از نظر عملکرد را در بین سایر کار گروه‌های شهرستانی آذربایجان غربی کسب کند.

کسب رتبه برتر استان توسط کارگروه توسعه کشاورزی سردشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت حسن یوسفی‌فر صبح امروز در نخستین جلسه کار گروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان سردشت که با حضور معاون فرماندار و دیگر اعضای کار گروه توسعه کشاورزی سردشت در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: کار گروه توسعه کشاورزی این شهرستان با تمام توان در راستای توسعه بخش کشاورزی سردشت گام بر می‌دارد.

وی با بیان اینکه سال جدید باید بتوانیم تعداد طرح‌های بیش‌تری را بررسی و به تصویب برسانیم، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های این حوزه، می‌توانیم بیش از این سبب توسعه بخش کشاورزی این شهرستان شویم.

یوسفی‌فر با بیان اینکه سردشت در بخش کشاورزی و دامداری دارای ظرفیت‌های متعددی است، افزود: استفاده از این ظرفیت‌ها به کمک بخش خصوصی، امکان توسعه بخش کشاورزی و در کنار آن پویایی اقتصاد را فراهم می‌آورد.

وی با بیان اینکه کار گروه توسعه کشاورزی شهرستان سردشت سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر در زمینه بررسی طرح‌های توسعه کشاورزی شده بود، اعلام کرد: امید می‌رود این روند را در سال جدید نیز تداوم بخشیم.

یوسفی‌فر با بیان اینکه این امر نیازمند اهتمام هر چه بیش‌تر بخش خصوصی و دست‌اندرکاران این حوزه است، گفت: باید گام‌های خود را در سال جدید استوارتر برداریم.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول