اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1/ فارس از تصمیمات دولت در سمنان خبر می‏دهد

اختصاص 250 میلیارد تومان به توسعه کشاورزی استان سمنان

دولت در سفر استانی خود به سمنان، تصمیم گرفت تا 250 میلیارد تومان به توسعه کشاورزی در استان سمنان اختصاص دهد.

اختصاص 250 میلیارد تومان به توسعه کشاورزی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، با حضور رئیس جمهور در نشستی ویژه در استانداری سمنان، موانع توسعه کشاورزی در استان سمنان در قالب کارگروه توسعه بخش کشاورزی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان سمنان یکی از مهم‏ترین کارگروه‏های تخصصی این استان محسوب می‏شود که همواره مورد تأکید ویژه استاندار سمنان است و امروز نیز با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد.

محمود احمدی‏نژاد، رئیس جمهور کشورمان در بیان دستاوردهای این نشست اظهار داشت: 250 میلیارد تومان تسهیلات برای کشاورزی این استان تصویب شده است.

وی اظهار داشت: اگر این میزان را سهمیه‏بندی کنیم، حدود 100 میلیارد تومان آن به شرق استان سمنان شامل دامغان، شاهرود، بسطام و میامی می‏رسد.

وزیر جهاد کشاورزی نیز بیان کرد: از مجموع 250 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته برای کشاورزی استان سمنان، 200 میلیارد تومان با کارمزد 13 درصد به طرح‏های بزرگ کشاورزی اختصاص می‏یابد.

صادق خلیلیان افزود: 50 میلیارد تومان دیگر نیز با کارمزد هفت درصد به طرح‏های کوچک کشاورزی، دانش‏آموختگان بخش کشاورزی و بیکاران استان سمنان اختصاص می‏یابد.

محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری کشورمان صبح امروز در صدر هیئتی متشکل از وزرای دولت و رؤسای سازمان‌های کشوری به استان سمنان سفر کرد.

این سفر در قالب سفرهای استانی هیئت دولت انجام می‌شود و سمنان این بار در دور چهارم این سفرها پذیرای مسئولان کشور است.

وزرای مختلف دولت به عنوان نمایندگان رئیس جمهوری و هیئت وزیران به شهرستان‌های سمنان، سرخه، آرادان، میامی، دامغان، شاهرود، گرمسار و مهدی‌شهر سفر و در قالب دور چهارم سفر ریاست جمهوری مشکلات مردم را از نزدیک بررسی کردند.

سخنرانی در جمع مردم سمنان و شاهرود، تشکیل کارگروه‏های تخصصی، نشست پایانی هیئت دولت و تشریح مصوبات و دستاوردهای سفر از مهم‏ترین برنامه‏های کاری رئیس جمهوری در استان سمنان است.

سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت پس از وقفه‌ای یک ساله، بار دیگر با سفر محمود احمدی‌نژاد، رئیس ‌جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین سفر استانی رئیس ‌جمهور در خردادماه سال گذشته و به استان خراسان رضوی انجام شد که طولانی‌ترین سفر استانی احمدی‌نژاد محسوب می‏شود.

انتهای پیام/2249/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول