اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد

ابلاغ 10 هزار میلیارد ریال اعتبار به بانک کشاورزی استان‏ها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: 10 هزار میلیارد ریال اعتبار به بانک کشاورزی استان‏ها در کشور ابلاغ می‏شود.

ابلاغ 10 هزار میلیارد ریال اعتبار به بانک کشاورزی استان‏ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا نهاوندی‏پور بعد‌از‌ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی طرح توسعه بخش کشاورزی اظهار کرد: اعتباری بالغ بر هزار و 209 میلیارد ریال برای پرداخت به متقاضیان تسهیلات کشاورزی در بانک کشاورزی استان زنجان وجود داشت که 100 درصد از اعتبارات این بانک در بخش طرح‏های توسعه کشاورزی عقد قرارداد و مصوب شده است.

وی با اشاره به اینکه سود تسهیلات بانک کشاورزی 7 درصد بوده است، خاطر‌نشان کرد: میزان اعتبارات بخش کشاورزی استان زنجان در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی، 326 میلیارد ریال بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه میزان اعتبارات ابلاغی بخش کشاورزی استان در صندوق توسعه ملی نیز بیش از 2 هزار میلیارد ریال بوده است، اضافه کرد: این تسهیلات با سود 13 درصد به متقاضیان ارائه می‏شود.

*پرداخت 2 درصد اعتبارات صندوق توسعه کشاورزی

وی با تاکید بر اینکه فقط 2 درصد از اعتبارات صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با عاملیت بانک سپه به متقاضیان در استان زنجان پرداخت شده است، ادامه داد: تسهیلاتی از محل صندوق توسعه ملی قانون بودجه در استان پرداخت نشده است.

نهاوندی‏پور با بیان اینکه پرونده‏های کشاورزی ارسال شده به تهران مورد تایید صندوق توسعه ملی قرار نگرفته است، یادآور شد: اعتبارات توسعه بخش کشاورزی محدودیتی نداشته و این تسهیلات همچنان قابل جذب است.

وی با اشاره به اینکه مجموع پرونده‏های پذیرفته و عقد قرارداد شده توسط بانک‏ها در استان زنجان 3 هزار و 260 فقره بوده است، افزود: پرونده‎هایی با اعتبار 492 میلیارد ریال به بانک سپه معرفی شده است.

*ابلاغ 10 هزار میلیارد ریال اعتبار به بانک کشاورزی استان‏ها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال با سود 7 درصد به عنوان تسهیلات بخش کشاورزی در اختیار بانک کشاورزی استان‏ها قرار می‏گیرد، تصریح کرد: درصدد هستیم 500 میلیارد ریال از این اعتبارات را جذب کنیم.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول