اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طالقان تأکید کرد

توسعه بخش کشاورزی در طالقان/ رفع معضل بیکاری

فرماندار طالقان بر توسعه بخش کشاورزی در طالقان تأکید کرد و گفت: با توسعه بخش کشاورزی و دامداری در این شهرستان بخش عمده‌ای از معضل بیکاری در طالقان مرتفع می‌شود.

توسعه بخش کشاورزی در طالقان/ رفع معضل بیکاری

‌ساسان دلاویز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طالقان اظهار داشت: شهرستان طالقان دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در زمینه کشاورزی و دامداری است لذا با کمی توجه به این بخش و توسعه آن می‌توانیم در بخش تأمین اشتغال گام‌های موثری را برداریم.

وی توجه به این بخش‌ها را مهم ارزیابی و عنوان کرد: در سال گذشته سعی بر آن بود تا با تسهیل در امر کشاورزی و دامپروری و بررسی و تصویب طرح‌های پیشنهادی به این کارگروه رونق در این بخش را افزایش دهیم.

فرماندار طالقان ادامه داد: در این راستا و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال جدید نیز این امر میسر خواهد شد و زمینه‌های تسهیل در ارائه خدمات به کشاورزان و دامداران به منظور رونق و توسعه بخش کشاورزی و دامداری در این شهرستان انجام می‌شود.

دلاویز متذکر شد: برای اینکه بتوانیم در ارائه خدمات و تسهیلات به کشاورزان موفق باشیم باید دستگاه‌های ذی‌ربط و همچنین بانک‌ها تعامل و همکاری لازم را با ما داشته باشند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: اجرای طرح‌هایی به منظور توسعه و رونق بیشتر کشاورزی و دامداری نیز در این شهرستان گامی مهم در جهت تحقق اهداف مورد نظر است.

انتهای پیام/2302/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول