اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

تخصیص 10 درصد از اعتبارات کشاورزی استان به برق‎دار شدن چاه‎های کشاورزی

استاندار زنجان گفت: بر اساس ابلاغیه‏ها 10 درصد از اعتبارات استانی در بخش کشاورزی برای برق‎دار شدن چاه‎های کشاورزی تخصیص می‎‌یابد.

تخصیص 10 درصد از اعتبارات کشاورزی استان به برق‎دار شدن چاه‎های کشاورزی

محمد رئوفی‏نژاد امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بخش کشاورزی استان زنجان بیش از سهم خود تسهیلات جذب کرده است.

وی با اشاره به اینکه حدود 120 میلیارد تومان اعتبارات در بخش طرح توسعه کشاورزی توسط استان زنجان جذب شده است، خاطرنشان کرد: با برنامه‎ریزی‏های صورت گرفته طی سال‌جاری نیز رقم‏های خوبی را در این بخش جذب می‏کنیم.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه اگر استان‏های مختلف قادر به جذب سهم خود در بخش کشاورزی نشوند، این اعتبارات به سایر استان‏ها تعلق می‏گیرد، تصریح کرد: باید در این راستا نیز سعی و تلاش کنیم.

وی با قدردانی از عملکرد بانک کشاورزی استان زنجان، اضافه کرد: این بانک وظایف خود را به صورت روان، با سرعت، به موقع و کاملاً در چارچوب قوانین انجام داده است.

*مشکلات موجود در بانک سپه کشوری است

رئوفی‏نژاد با اشاره به اینکه مشکلات و مسائل موجود در بانک سپه ملی و کشوری است، یادآور شد: امیدواریم این مشکلات برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه تسهیلاتی به منظور برق‎دار شدن چاه‎های کشاورزی در استان زنجان ارائه می‏شود، ادامه داد: بر اساس مجوزها، تا سقف 10 درصد از اعتبارات استانی به این طرح‏ها تعلق می‏گیرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در زمینه تحقق حماسه اقتصادی در استان زنجان، سهم و وظیفه بخش کشاورزی بسیار سنگین است، افزود: باید بیش از آنچه که برای استان زنجان هدف‏گذاری شده است، تلاش کنیم.

*اشتغال در زنجان مورد توجه باشد

وی با اشاره به اینکه سهم اشتغال استان زنجان مشخص شده است، اذعان داشت: اشتغال یکی از تاکیدات رئیس‌جمهور بوده و باید در این زمینه برنامه‏ریزی دقیقی صورت گیرد.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه مسئولان باید با برداشتن گام‎های بلند و توجه به افق‏های دور برای تحقق شعار سال اقدام کنند، خاطرنشان کرد: باید برای استفاده از ظرفیت‏های کشاورزی برنامه‏ریزی و تلاش کرد.

وی با تاکید بر اینکه تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی یک وظیفه ملی، دینی، انقلابی و ولایی به شمار می‏رود، اضافه کرد: باید در انتخابات نیز با حضور گسترده حماسه جدیدی را خلق کرد.

انتهای پیام/73006/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول