اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی زنجان خبر داد

اختصاص 6 میلیارد ریال اعتبار به طرح‏های جامع شهری زنجان

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: طرح‏های جامع و تفصیلی شهرهای استان در مجموع با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال در حال تهیه است.

اختصاص 6 میلیارد ریال اعتبار به طرح‏های جامع شهری زنجان

عباسعلی فلاح امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برای همه شهرهای استان باید طرح جامع و تفصیلی مناسبی تهیه و اجرا شود.

وی تهیه طرح جامع و تفصیلی برای شهرهای استان را ضروری عنوان کرد و افزود: تهیه طرح جامع شهر زنجان نیز تا پایان سال به اتمام می‏رسد.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تهیه طرح‏های جامع و تفصیلی برای شهرها از برنامه‏های مهم مدیریت معماری و شهرسازی است، یادآور شد: با اختصاص زمان مناسب این اقدامات صورت می‏گیرد.

وی از ابلاغ طرح‏های جامع و تفصیلی شهرهای دندی و آب‌بر خبر داد و گفت: قرارداد طرح‏های جامع و تفصیلی این شهرها در سال 87 منعقد شده است.   

*‌ابلاغ طرح‏های جامع شهرهای دندی و آب‌بر

فلاح به مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری اشاره کرد و ادامه داد: طرح‏های جامع شهرهای دندی و آب‌بر از سوی شورای عالی معماری و شهرسازی ابلاغ شده است.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به طرح‏های جامع و تفصیلی هیدج و صائین‌قلعه اشاره کرد و ادامه داد: طرح‏های جامع و تفصیلی شهرهای هیدج و صائین‌قلعه نیز پس از طی مراحل بررسی و تأیید ابلاغ شده است.

وی تهیه طرح جامع و تفصیلی را نیازمند صرف هزینه و کار کارشناسی دانست و خاطر‌نشان کرد: برای تهیه طرح جامع شهر زنجان جلسات متعددی برگزار شده است.

فلاح به تهیه و تصویب نقشه پایه در طرح جامع اشاره کرد و تصریح کرد: نقشه پایه در طرح جامع شهرهای استان پس از مطالعه و  بررسی‏های مستمر به تأیید نهایی رسیده است

وی تهیه طرح جامع و تفصیلی برای شهرهای استان را حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: این طرح‏ها موجب توسعه شهری همه شهرهای استان خواهد شد.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان طرح تفصیلی شهر زنجان را مورد تاکید قرار داد و گفت: طرح جامع شهر زنجان با دقت بررسی شده است.

*‌توسعه پایدار شهرهای استان با تدوین طرح جامع تفصیلی

وی توسعه شهری پایدار را در شهر زنجان حائز اهمیت خواند و خاطر‌نشان کرد: توسعه پایدار شهرهای استان با تدوین و اجرای طرح‌های جامع و تفصیلی مناسب، تحقق خواهد یافت.

فلاح تهیه طرح‏ها با توجه به واقعیت‏های موجود شهری را حائز اولویت دانست و اظهار کرد: همه تلاش‏ها در این راستا صورت گرفته است.

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برطرف شدن مشکلات شهری را در گرو تهیه و اجرای مناسب طرح‏های جامع و تفصیلی عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح‏ها مشکلات کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/73002/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول