اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس‌جمهور:

نباید تفسیر تنگ نظرانه از بیانات رهبری داشته باشیم

معاون نظارت بر قانون اساسی رئیس جمهور گفت: نباید تفسیر تنگ نظرانه از بیانات رهبری معظم انقلاب( نسبت به حضور سلیقه‌های سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری) داشته باشیم.

نباید تفسیر تنگ نظرانه از بیانات رهبری داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر حجت الاسلام میرمحمدرضا میرتاج‌الدینی امشب در جمع عزاداران حضرت فاطمه زهرا (س) و مراسم شهدای گمنام شهرستان اهر ادامه راه شهدا و راه امام (ره) را در گرو تبعیت از ولایت و اهداف و آرمان‌های آنها ذکر کرد.

معاون رئیس جمهور در کنار دو شهید گمنام شهرستان اهر، انقلاب اسلامی ایران را مدیون خون شهدای گرانقدر برشمرد و افزود: شهدا برای ما عزت، افتخار و سربلندی آفریدند و امروز نیز در سال جدید که سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده است در انتخابات ریاست جمهوری که حضور پرشور مردم مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و همه مسئولان است زمینه را برای حضور سلایق مختلف فراهم کنیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا بوده و در طول انقلاب اسلامی بیش از 30 انتخابات بزرگ برگزار شده است و هر کسی که در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده سیل خروشان ملت ایران آن را کنار زده است.

میرتاج‌الدینی افزود: کسانی که ولایت و رهبری را قبول دارند برای سلایق مختلف سیاسی زمینه‌ای فراهم شود که حضور جدی در انتخابات پیدا کنند.

وی افزود: عده‌ای دیدگاه رهبری درباره حضور سلیقه‌های مختلف سیاسی در انتخابات را تفسیر مضیق می‌کنند که نباید تفسیرهای تنگ نظرانه در این مسئله داشته باشیم.

میرتاج‌الدینی تأکید کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود که با حضور پرشور در انتخابات آتی حماسه سیاسی فراهم شود که قطعاً حماسه اقتصادی نیز به دنبال این حرکت عظیم خواهد بود.

معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی گفت: باید در کنار مشکلات کارهای انجام شده را نیز که  کارهای بزرگی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی انجام شده به مردم بگوئیم و نباید با غرض سیاسی کارهای انجام شده را تحت الشعاع قرار دهیم.

وی بیان کرد: دولت فعلی دولتی است که به پشتوانه مردم به میدان آمده و کارهای مهمی انجام داده است و خدمت به مردم سرلوحه کارهای دولت است.

میرتاج‌‌الدینی تصریح کرد: در کشور ما دو میلیون مسکن مهر به اتمام رسیده و بالغ بر 1.5میلیون واحد در حال اجراست و کارهای بزرگی نیز در استان انجام شده که از جمله آنها اتوبان بزرگ تبریز ـ زنجان، سد خداآفرین و ده‌ها طرح بزرگ در استان نشان از اهتمام جدی دولت به مناطق مختلف کشور است.

معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی گفت: عده‌ای از کاندیداهای احتمالی رئیس جمهور مطرح شدن خود را در حمله به دولت و تخریب خدمات دولت می‌بینند ولی ملت ما خدمات گسترده دولت نهم و دهم را فراموش نمی‌کنند و کارهای بزرگی که در این دولت انجام شده هرکدام از این کارها جزو آرزوهای دولت‌های قبلی بود و انصاف و عدالت در نقد عملکرد دولت مورد انتظار است. 

انتهای پیام/60003/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول