اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

اجرای طرح ایثار حضرت زینب (س) در زنجان

فرمانده نیروی انتظامی زنجان گفت: برای نخستین بار در کشور طرح ایثار حضرت زینب (س) در استان اجرا می‏شود.

اجرای طرح ایثار حضرت زینب (س) در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا صالحی ظهر امروز در دیدار با اصحاب رسانه اظهار کرد: این طرح با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اجرا می‏شود.

وی به اجرای طرح ایثار حضرت زینب (س) اشاره کرد و افزود: این طرح خانواده شهدای نیروی انتظامی را زیر‌پوشش قرار می‏دهد.

فرمانده انتظامی زنجان تکریم از خانواده شهدای استان و کشور را مهم ارزیابی کرد و گفت: ملت ایران مدیون جانفشانی شهدا و خانواده شهداست.

وی توجه به خانواده شهدای نیروی انتظامی را ضروری عنوان کرد و یادآور شد: با اجرای طرح ایثار حضرت زینب (س) نیازهای خانواده شهدا مورد توجه جدی قرار می‏گیرد.

صالحی به خدمات ارائه شده در این طرح اشاره کرد و افزود: این طرح نیازهای درمانی و بهداشتی خانواده شهدا را زیر‌پوشش قرار می‏دهد.

فرمانده انتظامی استان زنجان به‌کارگیری پزشکان متعهد و دلسوز برای ارائه خدمات درمانی در این طرح را مورد تاکید قرار داد و گفت: پزشکان متخصص، متدین و متعهد استان زنجان برای ارائه خدمات درمانی در محل سکونت خانواده شهدا حضور خواهند یافت. 

وی توجه به سلامت جسمی، روحی، روانی و بهداشت محل سکونت خانواده‏های شهدا را مهم دانست و ادامه داد: سلامت خانواده شهدا توسط پزشکان معتمد رصد می‏شود. 

صالحی ارائه خدمات بهداشتی درمانی برای خانواده شهدا را رایگان عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای خانواده شهدا باید به شکل مناسبی صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت ایران دانست و گفت: باید با اجرای طرح‏های مشابه قدردان زحمات این عزیزان در سطح کشور و استان باشیم.

وی عدم مراجعه خانواده شهدای نیروی انتظامی به مراکز درمانی را از اهداف مهم این طرح برشمرد و اظهار کرد: نیازهای درمانی خانواده شهدا در نیروی انتظامی برطرف می‏شود.

صالحی با بیان اینکه 121 پلیس شهید در استان زنجان وجود دارد، افزود: اکثر شهیدان نیروی انتظامی در زمان جنگ دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند.

فرمانده انتظامی استان زنجان شهدای نیروی انتظامی را شهدای حفظ و برقرای نظم در کشور عنوان کرد و یادآور شد: بیش از سه چهارم از شهیدان نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده‏اند.

وی نیروی انتظامی را تنها نهادی در کشور دانست که باب شهادت در آن همواره باز است.

صالحی نیروهای انتظامی را حافظان جان و مال مردم عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی در همه نقاط برای حفظ  امنیت مردم کشور در تلاش است.

فرمانده انتظامی استان زنجان مبارزه با مجرمان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی را از وظایف مهم نیروی انتظامی برشمرد و یادآور شد: تحقق احساس امنیت در مردم با همه ظرفیت‏ها در حال انجام است.

*کاهش جرایم و افزایش کشفیات در سال 91

وی سال 91 را سالی موفقیت‏آمیز دانست و تصریح کرد: سال گذشته همراهی مردم و تلاش پلیس موجب کاهش جرایم و افزایش کشفیات توسط این نیرو شد.

صالحی به طرح نوروزی پلیس اشاره کرد و ادامه داد: پلیس استان در طرح نوروزی به اهداف تعیین شده دست یافته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان به افزایش 40 درصدی مسافران ورودی به استان اشاره کرد و افزود: با توجه به حجم بالای مسافران ورودی به استان در سال‌جاری عملکرد نیروی انتظامی مناسب بوده است.

وی از کاهش 13 درصدی وقوع تصادفات فوتی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: عوامل نیروی انتظامی با تمام توان در اجرای طرح نوروزی تلاش کردند.

صالحی با بیان اینکه بازدیدکنندگان از اماکن تاریخی و تفریحی استان افزایش 35 درصدی داشته است، گفت: میزان مسافران ورودی به استان در عید نوروز 92 رشد بالایی را نشان می‏دهد.

انتهای پیام‌/73002/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول