اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دارخوین خبر داد

اجرای طرح نهضت آسفالت در دارخوین

شهردار دارخوین از اجرای طرح نهضت آسفالت در این شهر خبر داد.

اجرای طرح نهضت آسفالت در دارخوین

محمود لویمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در اجرای طرح نهضت آسفالت نیمی از خیابان‌های دارخوین آسفالت شدند.

وی آسفالت معابر را یکی از کارهای انجام شده در دارخوین عنوان کرد و اظهار داشت: از سال 89 تا سال 91 حدود چهار کیلومتر از خیابان‌ها و معابر شهر آسفالت شده است.

شهردار دارخوین عنوان کرد: برای برطرف شدن حفاری‌های انجام شده از سوی اداره‌های مختلف در معابر شهر حدود چهار کیلومتر نیز آسفالت نوار حفاری انجام شده است.

به گفته وی، برای انجام چهار کیلومتر آسفالت نوار حفاری در سطح معابر و خیابان‌های شهر دارخوین حدود هشت میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار دارخوین در ادامه به بیان برخی مشکلات شهرداری پرداخت و خاطرنشان کرد: کل زیرسازی و آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر دارخوین حدود 20 میلیارد ریال کمبود اعتبار دارد.

لویمی گفت: اعتبار لازم برای کل زیرسازی و آسفالت خیابان‌ها و معابر دارخوین، طبق برآورد دفتر فنی شهرداری این شهر اعلام شده است.

وی در ادامه گفت‌و‌گوی خود با خبرنگار فارس انجام مطالعات در مورد دفع آب‌های سطحی را یکی از اقدامات صورت گرفته در این شهر عنوان کرد و افزود: تاکنون حدود هشت کیلومتر کار احداث جوی روباز و لوله‌گذاری انجام شده و کمتر از یک کیلومتر دیگر باقی مانده است.

انتهای پیام/72010/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول