اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام فاطمیه

طرح سفیران فاطمی در یزد اجرایی شد

سرپرست طرح سفیران فاطمی گفت: این طرح با هدف احیای فرهنگ فاطمیه و برگزاری باشکوه عزاداری ایام فاطمیه در سطح مدارس و روستاهای استان یزد برگزار شد.

طرح سفیران فاطمی در یزد اجرایی شد

حجت‌الاسلام علی دره‌زرشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: طرح سفیران فاطمی با همکاری چند طلبه از استان قم در قالب شش گروه در روستاها و مدارس استان از ایام فاطمیه اول تاکنون در حال اجراست.

وی عنوان کرد: در این طرح موضوعات احیای فاطمیه، سیره و ابعاد زندگانی حضرت زهرا(س)، فلسفه احکام خطبه فدکیه، آرامش در خطبه فدکیه، در بیش از 324 روستا از شهرستان‌های یزد برگزار شده است.

دره‌زرشکی با اشاره به دلیل انتخاب روستاها برای اجرای این طرح عنوان کرد: روستاها به دلیل بعد مسافتی از شهرستان‌ها و کمبود مبلغان، انتخاب شده‌اند و در این روستاها، اعضای گروه سفیران فاطمی با کمک دهیاران و فضایی که برای فعالیت آنها در نظر گرفته شده است، به تشریح ابعاد مختلف سیره و زندگانی حضرت زهرا (س) و جلوگیری از شبهات در مورد شهادت حضرت زهرا در قالب منبر و عزاداری، مداحی و تبلیغ می‌پردازند.

سرپرست طرح سفیران فاطمی در پایان خاطرنشان کرد: گروه سفیران فاطمی علاوه بر تبلیغ فرهنگ فاطمی، به خانه‌های روستائیان سرکشی کرده و از نزدیک، مشکلات و نیازهای روستائیان را جویا خواهند شد.

انتهای پیام/2464/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول