اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال

26 طرح کشاورزی در بشرویه تصویب شد

در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان بشرویه 26 طرح با اعتبار 8 میلیارد و 207 میلیون ریال به تصویب اعضای این کارگروه رسید.

26 طرح کشاورزی در بشرویه تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، فرماندار بشرویه ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: از امور اساسی و زیربنایی کشور کشاورزی و دامداری است و توجه ویژه به این بخش‌ها و سرمایه‌گذاری برای رونق و توسعه آن، نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری دارد.

محمدعلی مهدی‌نژاد با اشاره به اینکه پایه و اساس اقتصاد کشاورزی است، افزود: نامگذاری هر سال توسط مقام معظم رهبری و تاکید بر مقوله اقتصاد بیانگر دیدگاه وسیع و مدبرانه ایشان برای حل مشکلات اقتصادی است.

وی از اعضای کارگروه توسعه بخش کشاورزی خواست تا حد امکان موانع را از سر راه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف کشاورزی بردارند.

مدیر جهاد کشاورزی بشرویه نیز در ادامه با بیان اینکه از ابتدای تشکیل کارگروه کشاورزی 609 طرح مصوب شده است، گفت: ارزش این طرح‌ها 184 میلیارد و 234 میلیون ریال بوده است.

علی شفیعی ادامه داد: 566 طرح با اعتبار 142 میلیارد و 84 میلیون ریال به بانک عامل واصل شده است. همچنین از این تعداد 311 طرح با ارزش 61 میلیارد و 675 میلیون ریال موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

وی تعداد پرونده‌های برگشتی را 12 پرونده اعلام کرد و اذعان داشت: ارزش پرونده‌های برگشتی 12 میلیارد و 67 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول