اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته رخ داد

تصویب 795 طرح در کارگروه‌های توسعه کشاورزی ملایر

فرماندار ویژه ملایر از تصویب 795 طرح در کارگروه‌های توسعه کشاورزی ملایر در سال 91 خبر داد.

تصویب 795 طرح در کارگروه‌های توسعه کشاورزی ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان ملایر اظهار داشت: از 20 هزار و 189 هکتار اراضی استعدادیابی شده در استان همدان، 5 هزار و 855 هکتار از اراضی شهرستان ملایر توسط منابع طبیعی برای استفاده از تسهیلات و کار کشاورزی استعدادیابی شده است.

وی ادامه داد: این رقم معادل 29 درصد اراضی استعدادیابی شده استان همدان است.

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: مجموعاً یک هزار و 500 هکتار از این اراضی که معادل 38 درصد استان بوده، مورد تصویب قرار گرفته و 352 هکتار از اراضی استعدادیابی شده در شهرستان ملایر به طور قطع واگذار شده که معادل 32 درصد از استان است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته در جلسات کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان ملایر 795 طرح با میزان تسهیلات 70 میلیارد تومان مصوب شده که از این تعداد 740 طرح با مبلغ 57 میلیارد و 500 میلیون تومان در ستاد استان مصوب شده است.

آزادبخت از معرفی 463 طرح با مبلغ 20 میلیارد تومان به بانک‌های عامل خبر داد و افزود: از این تعداد 439 طرح به مبلغ 15 میلیارد و 659 میلیون تومان تاکنون عقد قرارداد شده است.

وی از ثبت‌نام 4 هزار و 243 نفر در سامانه اداره کار و امور اجتماعی شهرستان برای استفاده از تسهیلات طرح‌های کشاورزی خبر داد و گفت: از این تعداد 2 هزار و 99 نفر راست‌آزمایی و یک هزار و 584 نفر نیز به اداره جهاد کشاورزی شهرستان ملایر معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/89013/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول