اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان خرداد ماه صورت می‌گیرد

تحویل فاز دوم بیمارستان 64 تختخوابی تاکستان

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان از پیگیری دانشگاه علوم پزشکی قزوین برای تأمین نیروی انسانی بیمارستان 64 تخت‌خوابی تاکستان خبر داد و گفت: فاز دوم این بیمارستان تا پایان خرداد ماه تحویل داده می‌شود.

تحویل فاز دوم بیمارستان 64 تختخوابی تاکستان

داوود رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به استقرار ایستگاه سلامت ویژه هفته سلامت در چهارراه غفاری شهر تاکستان اظهار داشت: کنترل فشار خون شهروندان در این ایستگاه انجام می‌شود.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان افزود: همایش بازنشستگان نیز در سالن امام‌ علی (ع) شهر تاکستان ویژه بازنشستگان برگزار شده است.

وی عنوان کرد: همچنین جشنواره تغذیه با همکاری اداره آموزش و پرورش در چهار منطقه آموزش و پرورش شهرستان تاکستان برگزار شده است.

وی برپایی همایش فشار خون در خرمدشت را از برنامه‌های اجرا شده دیگر در شهرستان تاکستان هم‌زمان با هفته سلامت برشمرد و تصریح کرد: سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه پیرامون موضوع فشار خون نیز از برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بوده است.

وی با اشاره به برپایی کوهپیمایی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان افزود: ویزیت رایگان مردم مناطق محروم در 12 مرکز بهداشتی و درمانی روستایی شهرستان تاکستان با شرکت 12 تیم نیز به انجام رسیده است.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان افزود: آمار و گزارش‌های نهایی فعالیت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان تاکستان بعد از اتمام هفته سلامت اعلام می‌شود.

رحمانی با اشاره به مشارکت برخی دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان تصریح کرد: ویژه‌ برنامه‌های تدارک دیده شده شهرستان تاکستان برای هفته سلامت سال 92 بالغ بر 15 برنامه بوده است.

وی با اشاره به واگذاری فاز دوم بیمارستان 64 تخت‌خوابی تاکستان برای اجرای مراحل تأسیساتی ابراز داشت: مرحله اتمام فاز دوم این بیمارستان نیز تا پایان خرداد‌ ماه پیش‌بینی شده است و دانشگاه علوم پزشکی در حال برنامه‌ریزی برای تأمین نیروی انسانی این بیمارستان است.

انتهای پیام/77005/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول