اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت گرفت

مراجعه 9 هزار نفر به بخش درمانگاهی بیمارستان غرضی ملایر

رئیس بیمارستان غرضی ملایر از مراجعه 9 هزار و 879 نفر در نوروز امسال به بخش درمانگاه بیمارستان غرضی ملایر خبر داد.

مراجعه 9 هزار نفر به بخش درمانگاهی بیمارستان غرضی ملایر

بهمن نعمت گرگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: با توجه به خدمات‌دهی این بیمارستان به بیماران و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز تعداد 95 مورد عمل جراحی در ایام تعطیلات نوروزی در این بیمارستان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در این ایام 45 مورد بیماران تصادفی در این بیمارستان پذیرش شدند گفت: سعی شد تا بتوانیم بهترین خدمات را از نظر کمی و کیفی به مراجعان و بیماران ارائه دهیم.

رئیس بیمارستان غرضی ملایر از مراجعه 9 هزار و 879 نفر در نوروز امسال به بخش درمانگاه بیمارستان غرضی ملایر خبر داد و افزود: این تعداد بیماران سرپایی مداوا شدند.

وی تصریح کرد: میزان مراجعه بیماران در بخش‌های مختلف به این بیمارستان نسبت به مدت مشابه در ایام نوروز امسال 20 درصد رشد داشته است.

نعمت‌گرگانی بیان کرد: در سال 91 نیز میزان بستری در این بیمارستان 11 هزار و 886 مورد بوده که هشت درصد رشد را نسبت به سال 90 داشته است.

وی از انجام 5 هزار و 399 مورد عمل جراحی در بخش‌های مختلف در این بیمارستان در سال 91 خبر داد و گفت: این رقم نیز نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.

رئیس بیمارستان غرضی ملایر به خدمات کمی و کیفی ارائه شده به بیماران در بخش‌های مختلف این بیمارستان در سال گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: در این راستا نیز بازرسی و ارزیابی از بیمارستان توسط کارشناسان کشور به مدت چهار روز در این بیمارستان از 14 تا 18 اردیبهشت ماه سال جاری  انجام می‌شود.

وی با اشاره به تخصیص همه اعتبارات این بیمارستان در سال گذشته بیان کرد: علاوه بر جذب اعتبارات اختصاص یافته در این بیمارستان، با رایزنی‌های صورت گرفته در پایان سال 452 میلیون تومان مازاد بر اعتبارات از سازمان جذب شد.

نعمت‌گرگانی گفت: این مقدار اعتبارات مازاد برای خرید تجهیزات بیمارستان بوده و مورد استفاده برای خرید تجهیزات در بخش‌های مختلف بیمارستان قرار گرفت.

وی گفت: امسال نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با توجه به اعتباراتی که در اختیار قرار می‌گیرد بازسازی بخش‌های مختلف بیمارستان، پیگیری ساخت انبار دارویی، جذب نیروهای متخصص، افزایش ردیف پزشک عمومی، خرید تجهیزات آزمایشگاهی از اولویت‌های کاری در این بیمارستان است.

رئیس بیمارستان غرضی ملایر در خصوص راه‌اندازی سیستم تلفنی پاسخگویی نوبت‌دهی نیز خاطرنشان کرد کرد: تمام تجهیزات این سیستم نصب شده و بزودی شاهد راه‌اندازی این سیستم نوبت‌دهی خواهیم بود.

انتهای پیام/89013/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول