اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به وجود مشکلات و کمبودهای بهداشتی و درمانی

احداث بیمارستان در مهربان ضروری است

امام جمعه مهربان با اشاره به وجود مشکلات و کمبودهای بهداشتی و درمانی در مهربان و برخی از روستاها، احداث بیمارستان در مهربان را مورد تاکید قرار داد.

احداث بیمارستان در مهربان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت الاسلام و المسلمین جلیلی جلیلی بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان مرکز بهداشتی و درمانی شبانه‌روزی مهربان با 10 میلیارد ریال هزینه پیش‌بینی شده، با تقدیر و تشکر از آغاز عملیات اجرایی تخریب و نوسازی ساختمان شبانه‌روزی مرکز بهداشتی و درمانی شبانه روزی مهربان و با تقدیر و تشکر از مسئولانی که در آغاز عملیات اجرایی این پروژه نقش داشته‌اند، اظهار کرد: آنطور که گفته می‌شود این پروژه باید چندین سال قبل آغاز می‌شد و در واقع شرایط و مقدمات بازسازی مهیا شده بود ولی بازسازی اتفاق نیفتاده بود.

امام جمعه مهربان افزود: بعد از تاخیر چندین ساله در نوسازی ساختمان مرکز بهداشتی و درمانی مهربان با پیگیری مسئولان منطقه، امروز مردم شاهد کلنگ‌زنی این ساختمان هستند که ان‌شاء‌الله در مدت زمان پیش‌بینی شده که طبق اظهارات رئیس مرکز بهداشت و درمان سراب دو سال است و حتی کمتر از مدت زمان پیش‌بینی شده این پروژه آماده شده و تقدیم اهالی شود.

حجت الاسلام و المسلمین جلیلی افزود: ساختمان یک طرف قضیه در امر بهداشت و درمان و حضور نیروهای متخصص و تجهیزات مناسب برای خدمات رسانی بهداشتی و درمانی طرف دیگر قضیه است و انتظار می‌رود که دیگر به سایر مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه نشود.

امام جمعه مهربان افزود: باید در شان مردم مهربان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شود که لازمه آن داشتن نیروی متخصص و تجهیزات مناسب است، ضمن آنکه در طول ایام بازسازی ناچاراً در زایشگاه فعلی مهربان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه خواهد شد و ان‌شاء‌الله مردم همکاری لازم را با مسئولان مربوطه خواهند داشت.

وی با اشاره به وجود مشکلات و کمبودهای بهداشتی و درمانی در مهربان و برخی از روستاها احداث بیمارستان در مهربان را مجدداً مورد تاکید قرار داد و افزود: جمعیت مراجعه کننده به اندازه کافی در منطقه وجود دارد و ان‌شاء‌الله با احداث بیمارستان در مهربان برای هر موردی نیاز به مراجعه به سایر شهرستان‌ها نباشد و احداث بیمارستان در مهربان باید مد نظر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و مسئولان شهرستان سراب باشد.

حجت الاسلام و المسلمین جلیلی به مشکل راه ارتباطی شربیان اشاره و تصریح کرد: وضعیت راه شربیان به طول حدود 5 تا 6 کیلومتر از شهر شربیان تا جاده اصلی سراب – بستان‌آباد در شأن مردم شربیان و اهالی روستاهای اطراف آن نیست و انتظار داریم که نماینده شهرستان و فرماندار سراب در این خصوص مساعدت نمایند و توجه داشته باشند که وضعیت راه بسیاری از روستاها از وضعیت راه شربیان مناسب‌تر و آبادتر است.

انتهای پیام/60002 /و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول