اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بیمارستان امام رضا(ع) آمل:

تکمیل اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) ضروری است

مدیر بیمارستان امام رضا(ع) آمل گفت: اتمام احداث ساختمان جدید بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان آمل ضروری است.

تکمیل اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حسین نعمتی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این بیمارستان 75 سال فعالیت دارد، افزود: این بیمارستان با 205 تخت ماهانه 15 هزار نفر را پذیرش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه میزان مراجعه‌های این بیمارستان در نوروز شش درصد افزایش داشته است، یادآور شد: این میزان تنها درمان سرپایی این بیمارستان محسوب می‌شود.

نعمتی با اعلام اینکه 183 بیمار دیالیزی از 24 دستگاه دیالیز این مرکز بهره‌مند می‌شوند، اظهار داشت: بخش تالاسمی این بیمارستان نیز به بیماران خدمات ارائه می‌کند که در سال گذشته با راه‌اندازی و تجهیز کلینیک دندانپزشکی بیماران خاص این بیمارستان گامی برای خدمات‌رسانی به این بیماران برداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه  راه‌اندازی یک طبقه از اورژانس این بیمارستان یکی از مهم‌ترین خواسته‌های این بیمارستان است، تصریح کرد: برای گرفتن مجوز آنژیوگرافی و جراحی قلب این بیمارستان تلاش می‌کنیم اما مهم‌ترین مشکل این بیمارستان مشکل بخش اورژانس است.

نعمتی افزود: اورژانس این بیمارستان یک ساختمان قدیمی است که با فضای 20 تخت جوابگو نیست.

وی یادآور شد: اورژانس این مجموعه با زیربنای یک‌هزار متر مربع در حال ساخت است که امیدواریم با تکمیل حتی یک طبقه آن در راستای افزایش خدمات‌دهی به بیماران گام برداریم.

مدیر بیمارستان امام رضا(ع) آمل با اعلام اینکه چهار متخصص قلب در این بیمارستان مشغول به کار هستند، بیان کرد: این بیمارستان مرکز مسمومیت شهرهای اطراف نیز محسوب می‌شود و بیماران این شهرها را نیز پذیرش می‌کنیم.

انتهای‌ پیام/86011/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول