اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91 انجام شد

مراجعه 600 هزار نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بهشهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر، گفت: سال گذشته 600 هزار مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان‌های این شهرستان انجام گرفت.

مراجعه 600 هزار نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بهشهر، محسن باقری ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته سلامت و تجلیل از کارکنان و خیران سلامت با اشاره به شعار روز جهانی بهداشت با عنوان فشار خون را جدی بگیریم، اظهار داشت: بیش از نیمی از مرگ و میرها بر اثر بیماری‌های قلبی و عروقی و حدود یک سوم آن به دلیل فشار خون بالا است که ضرورت شیوه درست زندگی، تحرک کافی، تغذیه سالم و ترک دخانیات را به ما گوشزد می‌کند.

وی در ادامه از تدوین برنامه عملیاتی و راهبردی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر با 34 هدف اصلی و حدود 600 فعالیت در سال 91 گفت و اینکه بیش از 95 درصد این فعالیت‌ها به ثمر نشست.

باقری با اشاره به کسب امتیاز درجه یک ارزشیابی بیمارستان‌های بهشهر در بین بیمارستان‌های استانی برای پنجمین سال متوالی و کسب عنوان شبکه فعال در امور نظارت بر درمان در سال گذشته، تصریح کرد: 3 هزار ماموریت فوریت‌های پزشکی داشتیم و 600 هزار مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی در سال 91 به ثبت رسید، یعنی هر بهشهری 4 بار در سال به این مراکز مراجعه کرد.

وی افزود: با وجود حجم بالای مراجعه‌ها، خدمات خوبی به مراجعان ارائه شد و اعلام کمتر از 10 مورد گزارش شکایات نشان از فعالیت قابل توصیف همکاران ما در بخش سلامت شهرستان است.

ملکی بودن تمامی مراکز بهداشتی و درمانی، پیشرفت فیزیکی 70 درصدی بیمارستان 160 تختخوابه، اخذ مجوز تاسیس دانشکده پرستاری و مامایی، کلنگ‌زنی افزایش بنای اورژانس بیمارستان 120 تختخوابی امام خمینی(ره) از 250 به 750 مترمربع همچنین آماده‌سازی مرکز بهورزی و آزمون و سالن اجتماعات از مهم‌ترین فعالیت‌های حوزه سلامت سال 91 در بهشهر بود که مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان عنوان کرد.

دبیر کارگروه سلامت شهرستان بهشهر گفت: به جرأت می‌توانم بگویم در تمام استان مازندران، شبکه‌ای با این تیپ وجود ندارد.

تجلیل از مدیر آموزش و پرورش، فرمانده انتظامی، مدیر هلال‌احمر، رئیس کمیته امداد و مدیر حوزه علمیه قدسیه شهرستان بهشهر به عنوان حامیان سلامت، تجلیل از دندان‌پزشک، ماما، پرستار، کارشناس بهداشت حرفه‌ای و کارشناس بهداشت محیط نمونه، تقدیر از همکاران نمونه شبکه بهداشت و درمان بهشهر در واحدهای بهداشتی، آزمایشگاه، امور عمومی، پیشگیری و روابط عمومی همچنین تقدیر از نفرات اول تا ششم آقایان و بانوان در مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در سالی که گذشت، پایان‌بخش مراسم گرامیداشت هفته سلامت در سال 92 در شهرستان بهشهر بود.

انتهای پیام/86001/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول