اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا:

بیمارستان امام حسین(ع) مازندران به دستگاه دیالیز مجهز می‌شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا گفت: بیمارستان امام حسین(ع) نکا به دستگاه دیالیز مجهز می‌شود.

بیمارستان امام حسین(ع) مازندران به دستگاه دیالیز مجهز می‌شود

اسماعیل محمودیان امروز در حاشیه دیدار و عیادت از بیماران بیمارستان امام حسین(ع) نکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: چند تخت برای دیالیز این بیمارستان در نظر گرفته شده که با هماهنگی علوم پزشکی مازندران به زودی تجهیز می‌شود.

وی افزود: 750 دستگاه دیالیز توسط وزارتخانه خریداری شده که بر اساس رایزنی‌های انجام شده با استان و وزارتخانه، چند دستگاه دیالیز به نکا اختصاص می‌یابد.

محمودیان با بیان اینکه بیمارستان‌ها آمادگی کامل برای ارائه خدمت را دارند، خاطرنشان کرد: مشکلی برای ارائه خدمت به بیماران نداریم و هرگونه خدمات بهداشت و درمانی که در سطح شهرستان فراهم باشد، ارائه می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا با اشاره به انجام عیادت از بیماران گفت: هدف از این عیادت، گرامیداشت هفته سلامت، فرهنگ‌سازی و حفظ ارزش های اسلامی و توجه به تاکیدات اسلام درباره عیادت از بیماران است.

وی افزود: بیمارستان امام حسین(ع) نکا، تاکنون خدمات مناسب اورژانسی و جراحی در حد امکان انجام داده است و امیدواریم با تکمیل کادر تخصصی و فوق تخصصی خدمات بهتری به شهروندان نکا ارائه دهیم تا بیماران مجبور به مراجعه به بیمارستان‌های شهرهای مجاور نباشند.

محمودیان ادامه داد: باید کاری کنیم تا بیمار علاوه بر درد و مشکل بیماری، درد و مشکلات ناشی از رفت و آمد و مشکلات ناشی از آن گریبانگیر او و خانواده نشود.

وی افزود: از نظر توسعه بیمارستانی در بیمارستان‌های بوعلی و بیمارستان امام حسین(ع) نکا از نظر توسعه فضایی شاهد پیشرفت خوبی بوده‌ایم.

معاون فرماندار نکا نیز در این بازدید به فارس گفت: ارائه امکانات مناسب بهداشتی و درمانی در شهرستان نسبت به گذشته بسیار خوب و عالی است و شهروندان ما در بسیاری از موارد درمان در همین شهرستان مداوا می‌شوند و به ندرت به شهرهای همجوار ارجاع داده می‌شوند.

نجات‌علی سلیمی اظهار کرد: سلامتی نعمت بسیار بزرگ خداوند متعال است که به بندگان خود عطا کرده و حفظ و ارتقای آن بر همه واجب است.

وی افزود: دستاوردهای ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی بسیار ارزشمند است، به طوری که کشورمان در عرصه بهداشت و درمان یکی از کشورهای برتر  دنیا محسوب می‌شود که باید قدردان این نعمت در جامعه باشیم.

انتهای پیام/86002 /ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول