اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ارشد نظامی ارتش در مازندران و گلستان:

ارتش عنصری تعیین‎کننده در دفاع از ارزش‎های انقلاب اسلامی است

ارشد نظامی ارتش در مازندران و گلستان گفت: ارتش به عنوان یک عنصر تعیین‎کننده در دفاع از ارزش‎های انقلاب اسلامی است.

ارتش عنصری تعیین‎کننده در دفاع از ارزش‎های انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، منصور خمری پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران استان و گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: در شرایطی که نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته بود برای حفظ تمامیت ارضی نیروی نظامی ارتش برای امنیت و استقلال در کشور ایجاد شد.

وی ادامه داد: در آن فضای غبارآلود، تعدادی از معاندان و مخالفان انقلاب اسلامی سعی می‎کردند که در آستانه پیروزی انقلاب به این نظام ضربه بزنند که در راس آن آمریکای جهانخوار، معاندین داخلی و خارجی وجود داشت.

ارتش باید همواره پشتیبان جمهوری اسلامی و استقلال کشور باشد

فرمانده لشکر 30 پیاده گرگان با بیان اینکه در آن زمان شعار انحلال ارتش از سوی دشمنان داده می‎شد، خاطرنشان کرد: دشمنان می‎خواستند با اهداف فریبکارانه و شوم خود به خواسته‎های‎شان برسند.

خمری به دو تکلیفی که در آن زمان از سوی امام راحل برای ارتش و ملت مطرح شد اشاره کرد و ابراز داشت: امام در پیامی به ارتش فرمودند که باید به رژه بپردازند و همواره پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی و استقلال کشور همچنین حفظ مرزهای آن اعلام کند.

وی در خصوص پیام امام به امت یادآور شد: ملت موظف است که از ارتش استقبال و احترام برادرانه داشته باشد.

رهبری، ارتش و ملت مهمترین ارکان پیروزی انقلاب اسلامی

ارشد نظامی ارتش در مازندران و گلستان با تاکید بر اینکه ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی نقش‎آفرین بوده است، اذعان کرد: سه رکن اساسی رهبری، ارتش و آحاد میلیونی ملت از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

خمری؛ نقش ارتش را بسیار مهم و بااهمیت خواند و افزود: در مصر تا زمانی که ارتش نتوانست ایده انقلابی داشته باشد به پیروزی نرسید اما در انقلاب اسلامی ایران در بدنه ارتش به خاطر وجود حضور جوانان پاک، متعهد و مومن که نشات گرفته از ملت بودند همکاری کردند تا این انقلاب شکل بگیرد.

نمایش اقتدار ارتش انقلاب اسلامی در 29 فروردین

فرمانده لشکر 30 پیاده گرگان در خصوص برنامه‎های 29 فروردین گفت: مراسم بزرگداشت شهادت امیرسپهبد صیاد شیرازی، گلباران مزار شهدا با حضور مقامات لشکری و کشوری، دیدار با خانواده‎های شهدا، جانبازان، برگزاری صبحگاه مشترک و اعزام سخنران به دانشگاه‎ها و مدارس از جمله برنامه‎های روز ارتش در گلستان است.

خمری؛ تجدید میثاق با امام شهدا و بیعت با امام خامنه‎ای فرماندهی کل قوا، نمایش اقتدار نیروهای دریایی، پدافند و زمینی، اعزام سخنران و فرماندهان زمان جنگ را در میعادگاه نماز جمعه سیاسی و عبادی از جمله برنامه‎های روز ارتش برشمرد.

انتهای پیام/83001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول