اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به یاد شهید سپهبد صیاد شیرازی

ارتش ایران اسلامی نیرویی مقتدر با مشخصه ولایت‌مداری است

صاحبنظران بر این باورند که ارتش ایران اسلامی با در اختیار داشتن نیروهای متدین و ولایت‌مدار به پیشرفت‌های شگفت‌انگیزی در تمام عرصه‌ها رسیده است و بی‌شک دشمنان از شنیدن نام نیروهای نظامی جمهوری اسلامی هراس دارند.

ارتش ایران اسلامی نیرویی مقتدر با مشخصه ولایت‌مداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از ارکان نظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

ارتش وظیفه پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ‌عهده دارد و متشکل از نیروی زمینی، نیروی هوایی، نیروی دریایی و پدافند هوایی است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی اسلامی و مردمی است که باید افرادی شایسته را به‌خدمت بپذیرد و به اهداف انقلاب اسلامی پایبند و در راه تحقق آن فداکار باشد.

نیروهایی که در این نهاد ارزشمند مشغول فعالیت هستند، با اطاعت از اوامر ولی‌امر مسلمانان جهان، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای از مرزهای ایران اسلامی حراست می‌کنند.

ارتش با در اختیار داشتن نیروهای متدین و ولایت‌مدار به پیشرفت‌های شگفت‌انگیزی در تمام عرصه‌ها رسیده است و بی‌شک دشمنان ایران اسلامی از شنیدن نام نیروهای نظامی جمهوری اسلامی هراس دارند.

ولایت‌مداری، نظم، چابکی، انجام تمرینات ویژه و آمادگی نیروهای ارتش بر هیچ‌کس پوشیده نیست و مردم ایران اسلامی همواره برای این فرزندان برومند خویش آرزوی موفقیت دارند.

 

 

 

 انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول