اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه صاحب‌الامر (عج):

شهید آوینی تصویرگر رشادت‌های شهدا بود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: شهید سید مرتضی آوینی به خوبی توانست رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس را به تصویر بکشد.

شهید آوینی تصویرگر رشادت‌های شهدا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی طاهرخانی امروز در همایش تجلی شیدایی که به مناسبت سالگرد شهادت شهید سید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: شهید سید مرتضی آوینی با روایتگری سختی‌ها و زحمات شهدای هشت سال دفاع مقدس در جنگ تحمیلی توانست اقشار مختلف جامعه را با اهداف و نحوه سیره زندگی آنان آشنا کند.

وی با بیان اینکه شهید سید مرتضی آوینی رشادت‌ها،‌ ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس را با هنرمندی زیبایی به تصویر کشید، ابراز داشت: این شهید با خلق این آثار توانست جوانان دیروز و امروز را با سختی‌ها این شهدا در جنگ تحمیلی آشنا کرده تا آنان بدانند که شهدای انقلاب اسلامی برای برپایی این نظام چه زحماتی را کشیده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه هنرمندان امروز نیز باید هنرمندانه رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس را به تصویر بکشند، یادآور شد: آنان با خلق این آثارها می‌توانند جوانان امروز و آینده را بیشتر با اهداف حضور شهدای انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی آشنا کنند.

طاهرخانی اذعان داشت: هنرمندان امروز باید با استفاده از افکار و ایده‌هایشان ویژگی‌های اخلاقی و معنوی شهدای هشت سال دفاع مقدس را در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به مردم معرفی کنند تا اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان بیشتر با این ویژگی‌ها آشنا شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در 25 فروردین ماه گفت: در این روز هشت نفر از شهدای گمنام در استان قزوین تدفین می‌شود که حضور این شهیدان فضای این استان را معنوی‌تر می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه مردم استان قزوین با هدف تجدید میثاق با شهدای هشت سال انقلاب اسلامی مشتاقانه آماده استقبال پرشکوه از شهدای گمنام هستند، اذعان داشت: در روز شهادت حضرت زهرا (س) این شهدا با اجرای برنامه‌های مذهبی از جمله مدیحه‌سرایی و مرثیه‌خوانی در قزوین تدفین می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بیستم فروردین روز هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است، ابراز داشت: این مناسبت بهانه‌ای شد تا هنرمندان بسیجی استان قزوین ارزش‌های هنری که هنرمندان در زمان انقلاب اسلامی خلق کردند را با یکدیگر مرور کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از حضور سردار نوعی‌اقدم فرمانده ارشد سابق سپاه جنوب کشور و مسئولان ارشد استان قزوینی از جمله فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج)، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی و داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

انتهای پیام/77009/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول