اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروزکوه:

عظمت حماسه‏های دفاع مقدس در بیان شهید آوینی متبلور شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروزکوه گفت: اوج و عظمت حماسه‏های 8 سال دفاع مقدس در بیان رسا و شیوای شهید آوینی متبلور و ماندگار شد.

عظمت حماسه‏های دفاع مقدس در بیان شهید آوینی متبلور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام داود ضمیررضوانی صبح امروز در نشست بزرگداشت شهید آوینی در شرق استان تهران با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید سیدمرتضی آوینی اظهار کرد: این شهید بزرگوار که به حق مقام معظم رهبری ایشان را «سید شهیدان اهل قلم» نامیدند، دارای قلم و بیانی شیوا و در عین حال هنرمندانه بود.

وی تصریح کرد: قلم و بیان شهید آوینی برای روایت و به تصویر کشیدن حماسه هشت سال دفاع مقدس منحصر به فرد بود.

ضمیررضوانی افزود: اگر چه دلاورمردی‏های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در قالب فیلم، تئاتر، رمان و . . . بیان شد، اما شهید بزرگوار در کنار تدوین فیلم مستند این رشادت‏ها، با بیان شیوا و هنرمندانه خود ژرفای این حادثه عظیم را به اذهان متبادر می‏کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: انسان با دیدن این تصویر و بیان رسا و شیوا، ناخودآگاه بر بال کلمات هنرمندانه شهید بزرگوار به اوج و عظمت این حماسه پرواز می‏کرد.

ضمیررضوانی خاطرنشان کرد: در حقیقت وقتی انسان می‏شنید که شهید آوینی محل عروج و مشهد شهدای ما را در جبهه‏های نبرد به معبری برای رسیدن به خدا تعبیر می‏کرد، به وجد می‏آمد.

وی گفت: شاید تعبیری بهتر از این برای بیان این عروج معنوی وجود نداشته باشد که به فرموده شهید محراب آیت‏الله سیدعبدالحسین دستغیب «راهی که ما صد سال به دنبال آن هستیم، جوانان ما در جبهه‏ها یک شبه به آن رسیدند».

انتهای پیام/2568‌/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول