اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی صورت گرفت

درخشش خبرگزاری فارس در جشنواره شهید آوینی

همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی از سرپرستی خبرگزاری فارس در اردبیل به عنوان رسانه برتر در تهیه و تولید اخبار فاخر و ارزشی در قالب جشنواره شهید آوینی تجلیل شد.

درخشش خبرگزاری فارس در جشنواره شهید آوینی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی شهرستان مشگین‌شهر و به همت سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل برگزار شد، از سرپرستی خبرگزاری فارس در اردبیل به خاطر همت و تلاش موثر و متعهدانه در عرصه تهیه و تولید خبر فاخر و ارزشی قدردانی و از این رسانه فعال و کوشا به خاطر انتقال مفاهیم ارزشی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تشکر شد.

در این لوح سپاس و تجلیل از سرپرستی خبرگزاری فارس در اردبیل آمده است: تلفیق انقلابی و ارزشی با مفاهیم بسیج، برگرفته از انسانی‌ترین و والاترین ارزش‌های الهی است که بی‌شک اثرات و برکات ماندگاری در ارتقای فرهنگ سازمان بسیج و انتقال مکنونات قلبی و ارزش‌های متعالی این سازمان، برگرفته از ارزش‌های انقلاب و نظام است که در سطح جامعه ولایی ایران جایگاهی رفیع دارد.

در بخشی از این لوح سپاس بیان شده است: امیدواریم بروز و ظهور این قبیل فعالیت‌های هنری و ادبی در جامعه اسلامی افق‌های روشن پیشرفت در عرصه‌های مختلف مادی و معنوی را به دنبال داشته باشد.

همچنین در لوح سپاس اهدایی به سرپرستی خبرگزاری فارس در اردبیل تصریح شده است: قدم نهادن در مسیر فرهنگ و هنر علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد و ایثار قدم‌های محکم و استوار و بصیرتی دین‌مدار می‌طلبد، که خبرگزاری فارس در استان اردبیل با همت و تلاشی موثر و متعهدانه در عرصه تهیه و تولید خبر فاخر و ارزشی زحماتی بی‌پایان داشته و توانسته است در مسیر اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی گام بردارد که امیدواریم این رسانه در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بتواند در این میدان ایفاگر نقش حساس خود باشد.

انتهای پیام/62001/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول