اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی ـ سیاسی حوزه حفاظت اطلاعات ارتش:

شهید صیادشیرازی نمونه بارز ولایتمداری بود

رئیس عقیدتی ـ سیاسی حوزه حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شهید امیرعلی صیادشیرازی نمونه بارز ولایتمداری بود و فقط راه خدا و ولایت را می‌دید.

شهید صیادشیرازی نمونه بارز ولایتمداری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام غلامرضا مرتضایی در یادواره بزرگداشت شهید امیر سپهبد علی صیادشیرازی اظهار داشت: شهید صیادشیرازی انسانی باتقوا، آگاه، بصیر و اهل جهاد بود.

وی عنوان کرد: شهید صیادشیرازی ویژگی‌هایی مانند تقوا، معنویت و ایمان کامل را در وجود خود ایجاد کرده بود و اخلاص وی نمونه‌ای از اخلاص انسان‌های کامل است.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی حوزه حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این‌که در موقعیت‌های مختلف از نزدیک شاهد اخلاص شهید صیادشیرازی بودم، ادامه داد: کوچک‌ترین خدشه‌ای نمی‌توانست مانع از کار وی شود.

وی از شهید صیادشیرازی به عنوان انسانی مخلص، مؤمن و مقید به مسائل شرعی نام برد و افزود: این شهید بزرگوار توجه ویژه‌ای به اقامه نماز جماعت داشت.

مرتضایی با بیان این‌که شهید صیادشیرازی نمونه‌ای بارز از فردی ولایی بود، تصریح کرد: این شهید به مسائلی مقید بود که ولی‌فقیه بیان می‌کرد.

وی خاطر نشان کرد: درس ولایت و اخلاص آن گونه شخصیتی از شهید صیادشیرازی ساخت که مقام معظم رهبری از این شهید تبرک می‌جوید و به عنوان تنها شهید بر تابوتش بوسه می‌زند.

این مسئول گفت: شهید صیادشیرازی خودسازی و معنویت را دنبال می‌کرد و خدا را در دل خود جای داده بود و فقط خدا و راه ولایت را می‌دید و به همین علت خداوند به وی عزت داد.

مرتضایی ادامه داد: مراجع تقلید،‌ علما، مسئولان لشکری و کشوری در آیین تشییع پیکر پاک شهید صیادشیرازی حضور داشتند چرا که این شهید راه را شناخته بود و متوسل به عنایت حضرت حق، امام زمان (عج) و فاطمه زهرا (س) بود.

وی اظهار داشت: ما باید شهدا را الگو و اسوه خود قرار دهیم چرا که شهدا معنویت و بصیرت را به ما یاد دادند و می‌گویند که ما با چشم باز به جبهه‌ها رفتیم و با چشمان باز حقیقت را دیدیم.

مرتضایی افزود: راه شهدا را باید در جامعه اعلام کنیم و برای ادامه راه شهید صیادشیرازی باید اخلاق، معنویت و عفت وی را داشته باشیم.

گفتنی است، یادواره شهید امیر سپهبد علی صیادشیرازی با حضور آیت‌الله سیدیحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، جواد کمالی معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کرمان، بهنام سعیدی فرماندار کرمان و جمعی از فرماندهان و کارکنان قرارگاه ارتش در جنوب شرق در مسجد جامع شهر کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/80019/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول