اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به بهانه سالگرد شهادت صیاد شیرازی

دروازه‌های عروج ایمان و اخلاص به روی شهید صیاد شیرازی گشوده بود

اداره‌کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت صیاد شیرازی اعلام کرد:‌ فروردین هر سال عطر یاد شهید بزرگوار خراسانی، حال و هوای شهر و دیارمان را بهار در بهار می‌کند، یاد امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی که دروازه‌های عروج ایمان برای او گشوده شده است.

دروازه‌های عروج ایمان و اخلاص به روی شهید صیاد شیرازی گشوده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اداره‌کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی پیامی به مناسبت سالگرد شهادت صیاد شیرازی صادر کرد.

در این پیام آمده است: فروردین هر سال عطر یاد شهید بزرگوار خراسانی، حال و هوای شهر و دیارمان را بهار در بهار می‌کند، یاد امیر پیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپهبد شهید صیاد شیرازی که دروازه‌های عروج ایمان و اخلاص برای او گشوده شده است.

این پیام در ادامه می‌افزاید: برای ملتی به پا خاسته که شهیدان را نه از دست‌رفتگان جنگ؛ که ستون‌های پایدار خیمه‌ پیروزی و آزادگی‌ می‌دانند، زنده نگهداشتن یاد آن بزرگواران، زنده نگهداشتن ستون‌های خیمه پیروزی است و پاسداری از مقام شهید؛ حفظ این ستون‌های استوار است.

این پیام تاکید می‌کند: جامعه اسلامی از آن رو زنده، پابرجا، سلامت و رو به کمال است که خون شهیدان در رگ‌های آن جاری است، شهیدان نه قهرمانان افسانه‌ای؛ که جوانمردانی از میان ما بودند کسانی که شاید مثل ما راحتی، امنیت، رفاه و آسودگی را دوست داشتند اما آنچه آنان را به جبهه نبرد با دشمن کشاند یک آرمان بود؛ هدفی  آسمانی که کار و تلاش و همتی افزون را طلب می‌کرد.

در ادامه این پیام آمده است: تلاش آنان در مسیر زندگی سخت جبهه برایشان آسان بود و این قدرت را به آنان می‌داد که مردانه در برابر دشمن سر تا پا مسلح سینه سپر کنند و همین قدرت بود که یاریشان کرد تا با ساده‌ترین تجهیزات، در برابر همه قدرت‌های جهانی بایستند؛ و در اندیشه سرداران شهید عشق، هدفی موج می‌زد که پاسداری و نگهداری از آن از جان شیرین، شیرین‌تر بود.

این پیام تصریح می‌کند: امروز برماست تا یاد شهیدان را زنده نگه‌ داریم که زنده نگهداشتن یادشان، پاسداشت ارزش‌های مقدسی است که امروز بیش از همیشه، برای حفظ آن به حماسه‌های بزرگ به ویژه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نیازمندیم؛ پس زنده باد نام شهیدان، زنده باد یادشان و زنده باد هدف آسمانی شان.

انتهای پیام/70018/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول