اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

صیاد شیرازی از غافله شهدا جا مانده بود / صیاد فرماندهی انقلابی و ولایت‌مدار بود

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه صیاد دلها همیشه در دل ملت است، گفت: شهید صیاد شیرازی فرمانده لایق، فعال، شجاع و توانمند کشورمان از غافله شهیدان عقب مانده بود.

صیاد شیرازی از غافله شهدا جا مانده بود / صیاد فرماندهی انقلابی و ولایت‌مدار بود

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آرزوی شهید علی صیاد شیرازی برای پیوستن به غافله شهدا اظهار کرد: آرزوی همیشگی شهید صیاد شیرازی پیوستن به صف شهدا بود که در نهایت به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی در دوران قبل از انقلاب یکی از فرماند‌هان انقلابی، مبارز و معنوی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

سردار کرمی در ادامه گفت: شهید صیاد شیرازی بعد از انقلاب در مناطق پاکسازی کردستان نقش ارزنده‌ای داشت و دوش به دوش ارتش، بسیج، سپاه و رزمندگان اسلام مبارزه، مجاهده و فداکاری کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی هماهنگی و تعامل بسیار خوبی با همه نیروها داشت، افزود: در طول دوران دفاع مقدس شهید صیاد شیرازی فرمانده بزرگوار کشورمان با روحیه بسیجی نقش ارزنده‌ای در مسئولیت‌های مختلف ایفا کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی در سال 1360 به عضویت شورای عالی دفاع منصوب شد و پس از مدتی در دوران دفاع مقدس مسئول بازرسی ستاد فرمانده کل نیروهای مصلح بود.

وی در پایان افزود: شهید صیاد شیرازی فرمانده دلاور کشورمان همیشه در دل ملت ایران، پاسداران، بسیجیان و ارتشیان جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

انتهای پیام/2308/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول