اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شیروان:

دفاع از ولایت را از حضرت زهرا ‌(س) بیاموزیم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: اگر می‌خواهیم در همه امور موفق باشیم و نظام اسلامی الگویی برای تمام ملت‌ها باشد، باید تقوای عملی و دفاع از ولایت را از حضرت زهرا ‌(س) بیاموزیم.

دفاع از ولایت را از حضرت زهرا ‌(س) بیاموزیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام جعفر یونسی‌نژاد ظهر امروز در نشست ستاد شئون فرهنگی شیروان گفت: مهمترین درسی که امروز زنان و دختران جوان می‌توانند از زندگی و سیره دخت نبی مکرم اسلام (ص) فرا بگیرند، درس عفاف و حجاب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شیروان دفاع از ولایت و امر به معروف و نهی از منکر نیز از دیگر درس‌های مهم حضرت زهرا (س) برشمرد و افزود: بی‌گمان این مهم نقش بسیار موثری در پایداری جامعه اسلامی و دوری از منکرات  دارد.

یونسی نژاد با تاکید بر این نکته که حضرت زهرا (س) الگویی جاوید برای مردان و زنان عالم در همه دوران است، خاطرنشان کرد: جامعه ایرانی باید گفتار، رفتار و کردار حضرت زهرا (س) در مدت عمر کوتاهش را به دنیا و به ویژه کشورهای انقلابی انتقال دهد.

عضو شورای فرهنگ عمومی شیروان گفت:‌ اگر می‌خواهیم در همه امور موفق باشیم و نظام اسلامی الگویی برای تمام ملت‌ها باشد، باید تقوای عملی و دفاع از ولایت را از حضرت زهرا ‌(س) بیاموزیم.

امام جمعه شیروان نیز در این نشست اظهار داشت: نیاز جامعه امروز به فرهنگ فاطمی بیش از هر زمانی است.

حجت‌الاسلام حسین کوثری گفت: نباید اجازه داد تا دشمنان از احساسات مذهبی مردم ایران سوء استفاده کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان فرهنگ فاطمی را فرهنگ دفاع از مظلوم، ولایت رهبری و مبارزه جدی با توطئه‌ها و فتنه‌های علنی و پنهانی دشمنان دانست.

برگزاری آیین‌های سوگواری، اعزام مبلغ به روستاها، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، بغل نویسی خودروها، تبلیغات محیطی، نشست‌های فرهنگی و مذهبی، دسته روی هیئت‌های مذهبی در سطح خیابان‌ها از مهمترین مصوبات این نشست برای ایام فاطمیه بود.

انتهای پیام/63002/‌ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول