اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانشجویی قزوین خبر داد

حضور چشم‌گیر دانشجویان قزوینی در جشنواره سلام

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: یک هزار و 750 دانشجو از دانشگاه‌های پیام‌نور استان قزوین در ششمین جشنواره فرهنگی و هنری شرکت کردند که این آمار بیانگر حضور چشم‌گیر آنان در این جشنواره بوده است.

حضور چشم‌گیر دانشجویان قزوینی در جشنواره سلام

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین،‌ مهدی برزگر شامگاه دوشنبه در اختتامیه ششمین جشنواره فرهنگی و هنری سلام که در آمفی‌تئاتر دانشگاه تربیت معلم قزوین برگزار شد، اظهار داشت: یک هزار و 750 دانشجو از دانشگاه‌های پیام‌نور استان قزوین در ششمین جشنواره فرهنگی و هنری شرکت کردند.

برزگر با بیان اینکه جشنواره فرهنگی و هنری سلام به مدت شش سال است که برگزار می‌شود، ابراز داشت: یک هزار و 750 دانشجو از دانشگاه‌های پیام‌نور استان قزوین در 18 رشته آثارشان را به این جشنواره ارسال کردند که 200 اثر برگزیده این جشنواره شدند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی قزوین با اشاره به اینکه ششمین جشنواره فرهنگی و هنری سلام به نحو مطلوبی در بین دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور استان قزوین برگزار شده است، ‌بیان کرد: خوشبختانه استقبال دانشجویان این دانشگاه از این جشنواره چشم‌گیر بوده است که این نشان‌دهنده علاقه آنان به برگزاری این جشنواره‌ها در دانشگاه‌ها است.

برزگر با اشاره به اینکه در بسیج دانشگاه‌های پیام‌نور  فعالیت‌های گسترده فرهنگی و هنری انجام می‌شود، اذعان داشت: برگزاری دوره‌های طرح ولایت از جمله برنامه‌های فرهنگی ‌بسیج این دانشگاه‌ها است که هر ساله به مدت 15 روز در میان دانشجویان استان قزوین برگزار می‌شود.

وی اجرای برنامه‌های علمی و فضای مجازی را از جمله برنامه‌های فرهنگی و هنری بسیج دانشگاه‌های پیام‌نور برشمرد و بیان کرد: برگزاری جشنواره‌های ورزشی و اردوهای سیاحتی و زیارتی از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری بسیج دانشگاه‌های پیام‌نور‌ است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی قزوین اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های یادواره‌های شهدا، بیان خاطرات و نقش شهدا در دفاع مقدس و روایت مقاومت آنان در مناطق عملیاتی جنوب کشور و اردوهای راهیان‌نور از برنامه‌های فرهنگی بسیج دانشگاه‌های قزوین است که در سال گذشته به نحو مطلوبی برگزار شد.

وی متذکر شد: رئیس دانشگاه پیام‌نور قزوین خوشبختانه از اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در دانشگاه حمایت‌های مطلوبی می‌کند که از زحمات و تلاش ایشان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه فضای عفاف و حجاب در دانشگاه‌های پیام‌نور پررنگ‌تر است، اذعان داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری علت اصلی تحقق ایجاد این فضا در این دانشگاه است که امیدواریم هر ساله این برنامه‌ها افزایش یابد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی قزوین با بیان اینکه دانشجویان بسیج دانشگاه پیام‌نور هر سال را به نام یکی از ائمه‌اطهار (ع) نام‌گذاری می‌کنند، ابراز داشت: این دانشجویان برنامه‌های فرهنگی را طبق این نام‌گذاری در دانشگاه‌ها انجام می‌دهند.

برزگر اضافه کرد: دانشجویان بسیج دانشگاه پیام‌نور با تحقق این عمل، روش زندگی اهل بیت (ع) را بین دانشجویان ترویج و الگوسازی می‌کنند که اجرای این برنامه نقش بسزایی در آشنایی آنان از سیره و منش ائمه‌اطهار (ع) داشته است.

انتهای پیام/77009/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول