اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رمضانی به فارس خبر داد

برنامه‌ریزی برای شکوفایی استعداد جوانان قمی / حضور تشکل‌ها در جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع)

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از حضور تشکل‌های جوانان قمی در جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) خبر داد.

برنامه‌ریزی برای شکوفایی استعداد جوانان قمی / حضور تشکل‌ها در جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع)

روح‌الله رمضانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اجرای 172 برنامه با مشارکت 76 تشکل در سال 91، از تصویب برنامه عملیاتی سال 92 این معاونت خبر داد و اظهار کرد: با هدف تصویب برنامه عملیاتی سال جدید، نخستین جلسه کارگروه جوانان با حضور کارشناسان این حوزه در دفتر معاونت فرهنگی و جوانان برگزار شد.

حضور 2 تشکل جوان قم در بین 5 تشکل برتر کشور

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت در سال 91، حضور دو تشکل جوان قم در بین پنج تشکل برتر جشنواره کشوری اتفاق را یکی از مهمترین دستاوردهای جوانان قمی عنوان کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: معاونت فرهنگی و جوانان سال 91 را با موفقیت‌های متعدد تشکل‌های جوان در همایش‌ها و جشنواره‌های ملی به پایان رساند به نحوی که در بین پنج تشکل برتر کشور دو تشکل تبیان و خانه فردوسیان جوان توانستند جایگاه ویژه‌ای داشته باشند.

رمضانی یادآور شد: تشکل‌های تبیان و خانه فردوسیان جوان در حالی این جایگاه‌ها را کسب کرده و این افتخار را برای استان قم آفریدند که استان قم به عنوان تنها استان در کشور دو نماینده در بین برترین‌های جشنواره اتفاق سال 1391 داشت.

برنامه‌ریزی بهتر به منظور شکوفایی استعدادهای جوانان

وی تاکید کرد: این موفقیت‌ها نشان‌دهنده ظرفیت بالای تشکل‌های استان است و مسئولیت ما را در برنامه‌ریزی بهتر برای ایجاد بستر لازم به منظور شکوفایی استعدادهای جوانان در قالب سازمان‌های مردم نهاد جوان سنگین‌تر کرده است.

رمضانی ابراز داشت: در سال قبل 172 عنوان برنامه توسط 76 تشکل جوان در مناسبت‌های مختلف اجرا شد و این اقدام حاکی از افزایش چشمگیر فعالیت‌های این معاونت نسبت به سال 90 بوده است به نحوی که برنامه‌های این معاونت در محورهای مختلف رشد قابل توجهی داشته است.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین عدم توجه کافی به مسائل فرهنگی ورزش در سال گذشته را از نقاط ضعف برنامه‌های این معاونت دانست و عنوان کرد: برای رفع این مشکل با هماهنگی که با کارشناسان این حوزه داشتیم برنامه‌ریزی خوبی را انجام دادیم که از فرصت‌های پیش‌رو استفاده لازم را ببریم و این ضعف را برطرف کنیم.

تصویب برنامه عملیاتی سال 92 معاونت فرهنگی و جوانان قم

وی بیان داشت: با توجه به تصویب برنامه عملیاتی سال 92، اهم برنامه‌های کاری امسال در 9 محور ساماندهی امور جوانان، برنامه‌ریزی امور فرهنگی ورزش، امور فرهنگی تربیتی، برنامه‌ریزی اوقات فراغت، ازدواج و تعالی امور خانواده، تقویت مشارکت‌های اجتماعی‌ جوانان، توانمندسازی سمن‌ها، ساماندهی و هماهنگی فعالیت‌های سمن‌ها و طرح‌های ملی سمن‌ها برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس جوانان قمی می‌توانند با مطالعه این برنامه عملیاتی طرح‌های خود را به منظور مشارکت در اجرای برنامه‌ها به این معاونت ارسال کنند در حالی که از مهمترین برنامه‌های این معاونت در چهار ماهه نخست سال ‌جاری می‌توان به برنامه جشنواره حضرت علی‌اکبر(علیه السلام) و برنامه‌های گرامیداشت هفته جوان اشاره کرد.

انتهای پیام/78002/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول