اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه پیام‌نور خبر داد

برگزاری جشنواره ملی سلام در سال 93

معاون فرهنگی فوق برنامه دانشگاه پیام‌نور گفت: جشنواره فرهنگی و هنری سلام در سال 93 به صورت ملی برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره ملی سلام در سال 93

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نفیسه مرصوصی عصر امروز در اختتامیه ششمین جشنواره فرهنگی و هنری سلام که در آمفی‌تئاتر دانشگاه تربیت معلم قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان دانشگاه‌های پیام‌نور کشور تلاش می‌کنند تا بتوانند جشنواره فرهنگی و هنری سلام را در سال آینده به صورت ملی برگزار کنند.

وی اذعان داشت: جشنواره فرهنگی و هنری سلام از بهترین جشنواره‌های فرهنگی است که در دانشگاه‌های پیام‌نور کشور برگزار می‌شود و خوشبختانه هر ساله دانشجویان بسیاری از این جشنواره استقبال می‌کنند.

معاون فرهنگی فوق‌برنامه دانشگاه پیام‌نور با اشاره به اینکه جشنواره فرهنگی و هنری سلام به مدت شش سال است که در دانشگاه‌های پیام‌نور برگزار می‌شود، ابراز داشت: هر ساله کیفیت و کمیت برگزاری این جشنواره افزایش می‌یابد تا این جشنواره به نحو مطلوبی در شأن دانشجویان برگزار شود.

این مسئول با بیان اینکه کشورهای جهان اسلام علاقه بسیاری برای مشارکت فعالیت فرهنگی با دانشجویان پیام‌نور دارند، اذعان داشت: مسئولان مربوطه تلاش می‌کنند تا بتوانند مقدمات این مشارکت را فراهم کنند تا دانشجویان جهان با یکدیگر ارتباط فرهنگی و هنری داشته باشند.

مرصوصی با اشاره به اینکه در شروع برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری سلام برخی از مسئولان مخالف اجرای این جشنواره بودند، متذکر شد: اکنون نه تنها این جشنواره با کیفیت بهتری برگزار می‌شود، بلکه دانشجویان بسیاری با انگیزه و نشاط بالا در این جشنواره شرکت می‌کنند.

معاون فرهنگی فوق برنامه دانشگاه پیام‌نور اظهار داشت: سال گذشته دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور در مسابقات ملی قرآنی 25 نفر و در جشنواره‌های مختلف ملی رتبه‌های برتر را کسب کردند که این نشان‌دهنده فعالیت و همت والای آنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و هنری است.

این مسئول با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور نسبت به سایر دانشگاه‌ها پویاتر، فعال‌تر و خلاق‌تر هستند، عنوان کرد: این دانشجویان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری نسبت به سایر دانشجویان رتبه‌های برتر را کسب می‌کنند‌ که این بیانگر موفق‌ بودن دانشجویان این دانشگاه است.

وی بیان داشت: با توجه به توان و ظرفیت والایی که در دانشجویان پیام‌نور وجود دارد، جشنواره فرهنگی و هنری سلام باید به صورت ملی برگزار شود تا آنان به نحو مطلوبی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری رقابت کنند.

معاون فرهنگی فوق برنامه پیام‌نور دانشگاه کشور در پایان تأکید کرد: مسئولان مربوطه دانشگاه‌های پیام‌نور در کشور تلاش می‌کنند تا بتوانند جشنواره فرهنگی و هنری سلام را در سال آینده به صورت ملی برگزار کنند تا کیفیت و کمیت این جشنواره دو‌چندان ارتقا یابد.

انتهای پیام/77009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول