اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته سلامت

جشنواره غذای سالم در شیروان برگزار شد

جشنواره غذای سالم همزمان با هفته سلامت طی مراسمی در شیروان برگزار شد.

جشنواره غذای سالم در شیروان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، این جشنواره ظهر امروز در سومین روز از هفته سلامت با رویکرد غذاهای رژیمی، کنترل بیماری فشار خون برپا شد.

معاونت بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شیروان در این آیین هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ بومی و گسترش استفاده از غذاهای سنتی ذکر کرد.

حسین صمدی گفت: طی این جشنواره یک روزه 16 نفر از بانوان شیروانی شرکت کرده و غذاهایی را که طبخ کرده بودن به معرض نمایش گذاشته‌اند.

وی غذاهای پخت شده را انواع آش‌ها شامل سبزی پلو، جو ، انواع یارمه، زرشک کوهی، کاچی بلغور، آبادانی، ماهی، بورانی اسفناج و نان محلی اگینجه سنتی و رولت اسفناج ذکر کرد.

معاونت بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شیروان نقش تغذیه صحیح را در جلوگیری از بروز بیماری‌ها مهم خواند و گفت: البته در کنار تغذیه صحیح باید به ورزش و فعالیت‌های بدنی برای جلوگیری از هر گونه بیماری توجه شود.

به گزارش فارس این جشنواره که با استقبال شیروانی‌ها مواجه بوده با معرفی 6 نفر از افراد برتر به کار خود پایان داد. این جشنواره با حضور مسئولان حوزه بهداشت و درمان و رابطین  بهداشتی ادارات و داوطلبان بهداشت محلات در محل سالن فرهنگی آموزشی شهدای مرکز بهداشت شیروان برگزار شد.

انتهای پیام/63002/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول