اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد لرستان:

پنجمین جشنواره نماهنگ رضوی در لرستان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: پنجمین جشنواره نماهنگ رضوی 20 و 21 شهریورماه امسال در لرستان برگزار می‌شود.

پنجمین جشنواره نماهنگ رضوی در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت:‌ 11 سال است که جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) در کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره طی هفت سال گذشته در لرستان برگزار شده است، افزود: هدف از این جشنواره گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا (ع)، اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا (ع) و کمک به انتشار گسترده‌تر این آثار عنوان کرد.

اسماعیلیان گفت: ساخت نماهنگ پیرامون فرهنگ و سیره منور رضوی حضرت معصومه و حضرت شاهچراغ را با موضوعاتی همچون زیارت و (فرهنگ زیارت)، حرم مطهر رضوی و آثار و ابنیه‌ها و امامزادگان، فرهنگ وقف، یاران و اصحاب حضرت امام رضا (ع) از جمله محورهای این جشنواره است.

وی مهلت ارسال آثار را تا 30 شهریورماه سال جاری عنوان کرد و گفت: فراخوان این جشنواره به زودی به مراکز مختلف فرهنگی در سطح کشور ارسال می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه به جشنواره ملی پوستر خلیج فارس در لرستان اشاره کرد و گفت: نخستین جشنواره ملی پوستر خلیج فارس طی سال جاری در لرستان برگزار می‌شود.

اسماعیلیان یادآور شد:‌شرکت در این جشنواره برای تمام علاقه‌مندان آزاد است و اولویت‌ امتیاز برتر با آثاری است که در سال جاری تولید شده است.

وی افزود: هر شرکت کننده می‌تواند سه اثر را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ارسال کند.

انتهای پیام/2304/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول