اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

برجستگی سیره فاطمی زنان عالم را شیفته کرده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: برجستگی اخلاق، رفتار و سیره بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س) سبب شده تا بسیاری از زنان عالم شیفته مکتب اسلام شوند.

برجستگی سیره فاطمی زنان عالم را شیفته کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده ظهر امروز در همایش حجاب گوهر نایاب آفرینش در اردبیل اظهار داشت: اگر امروز رغبت و علاقمندی برای حفظ حدود و شریعت اسلام و نگهداشت حجاب و عفاف شاخص و ممتاز است از آن جهت می‌باشد که فلسفه و محتوای حجاب و پوشش اسلامی جز صیانت زن چیز دیگری نیست.

وی با یادآوری اینکه در مکتب اسلام هویت و اصالت واقعی در خلقت زن و مرد به کسب تقوا و حفظ طهارت عمل است، عنوان کرد: بزرگ بانوی اسلام که تربیت یافته دامن نبوی است چنان این گوهر وجودی را در خود پرورش داد تا در خانه امامت نیز بتواند فرزندان شایسته‌ای همچون حسن، حسین و زینب را تحویل جامعه دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از حجاب واقعی و عفاف همراه با عزت نفس به عنوان گوهر ناب آفرینش و همچنین نقطه کمال بی‌بی‌ دو عالم یاد کرد و ادامه داد: حضرت زهرا (س) در عمر کوتاه خود به درازای تاریخ مدلی از ایثار، گذشت، اخلاق، حجاب و عفت زن مسلمان را به نمایش گذاشت که کمتر سراغ داریم در عالم اسلام چنین شاهکاری به وجود آید.

ستوده از زن مسلمان به عنوان نقطه تکامل ارزش‌های اسلامی و مبانی دینی یاد کرد و افزود: اگر امروز زن مسلمان شوکت یافته و توانسته است درایت و حقانیت واقعی پیدا کند در سایه همین مدل و الگوی عزت‌آفرین است.

این مسئول زنان و در مجموع بشریت امروز را تشنه معارف نبوی، علوی و فاطمی توصیف کرد و یادآور شد: همه ما در سیره و سلوک باید به این حقیقت پی ببریم که کسب فضیلت و کمال تنها در پایبندی به ارزش‌هایی است که ائمه اطهار آن را توصیه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پایان سخنان خود تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در نظام جمهوری اسلامی ایران زنان ما هویت واقعی خود را پیدا کردند هر چند که زن مسلمان ایرانی هیچ وقت قیود ارزشی خود را زیر پای برخی خودخواهی‌ها، خودفریفتگی‌ها و تجملات ذبح نکرده است.

انتهای پیام/62003/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول