اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

دانشگاه تربیتی فاطمه زهرا(س) تربیت یافتگانی چون زینب و حسین را دارد

امام جمعه اردبیل گفت: دانشگاه تربیتی حضرت زهرا(س) تربیت یافتگانی همچون حضرت امام حسین(ع) و زینب(س) را دارد که حماسه‌آفرینان تاریخ هستند.

دانشگاه تربیتی فاطمه زهرا(س) تربیت یافتگانی چون زینب و حسین را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی بعد از ظهر امروز در سفر به شهرستان خلخال و در جمع مردم روستای برندق اظهار داشت: حضرت زهرا(س) با ساده‌زیستی، اخلاق‌مداری و تربیت فرزندان نیکو سیرت در حقیقت شایسته‌ترین حقوق پدر و مادر حقیقی در قبال فرزندان را برای جامعه اسلامی به نمایش گذاشت که می‌تواند امروز مورد الگوی بشریت باشد.

وی با یادآوری اینکه انیسه اسلام بزرگ بانوی جهان بشریت حضرت زهرا(س) در کنار داشتن روحیه متعالی معنوی در ولایت‌مداری نیز سرآمد بوده است خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) را می‌توان مجموعه‌ای کامل و بی‌نظیر از سیرت و صورت انسان کامل و زن خودساخته توصیف کرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس ‌خبرگان رهبری تصریح کرد: بشریت امروز و به ویژه زنان تشنه معارف گوهر ناب آفرینشی هستند که خداوند خود به وجودش افتخار می‌کند.

عاملی ضرورت پاسداشت ایام فاطمیه و حفظ حرمت این ایام را در تقارن با عید نوروز ضروری خواند و اضافه کرد: ما امسال را با نام بزرگ بانوی اسلام شروع می‌کنیم که شرف و مجدش برای ما بزرگترین سرمایه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضرورت ایجاد صنایع تبدیلی در روستای برندق خلخال را یادآور شد و خاطرنشان کرد: این منطقه می‌تواند به قطب تولید محصولات صنایع تبدیلی بخش کشاورزی تبدیل شود.

امام جمعه اردبیل به وجود منابع آبی متعدد در روستاهای خلخال و مهار آب‌های سطحی در این منطقه برای مکانیزه شدن بخش کشاورزی و ایجاد صنایع تبدیلی تاکید کرد.

عاملی کشاورزی را پایه توسعه استان اردبیل در سال جهاد سیاسی و اقتصادی توصیف کرد و گفت: نباید از این ظرفیت‌ها غفلت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدار نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی به آغاز فصل کاری برای کشاورزان خورش‌رستم اشاره کرد و اظهار داشت: ضرورت دارد محور برندق ـ جعفرآباد و سفیدآباد آسفالت شده تا کشاورزان منطقه از این محور مواصلاتی استفاده کنند.

جلیل جعفری‌بنه‌خلخال همچنین به مراحل ساخت مجتمع آبرسانی برندق اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تکمیل این پروژه مشکل آب شرب روستائیان برطرف شود.

انتهای پیام/62003/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول