اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

برگزاری مراسم عزاداری حضرت فاطمه(س) در 30 مسجد سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری مراسم عزاداری حضرت فاطمه(س) در 30 مسجد سعدآباد خبر داد.

برگزاری مراسم عزاداری حضرت فاطمه(س) در 30 مسجد سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان با اشاره به نزدیک شدن سال نو و تبریک این ایام و مقارن شدن با ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه (س) لزوم گرامیداشت آن را توسط مردم و مسئولان متذکر شد.

وی ادامه داد: آغاز سال جدید به طور طبیعی شادی و نشاط را به دنبال دارد، اما باید حرمت اهل بیت (ع) به‌ویژه حضرت زهرا (س) مورد توجه قرار گیرد.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری مراسم عزاداری حضرت فاطمه(س) در 30 مسجد سعدآباد خبر داد و خاطر نشان کرد: در راستای گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تأکید علما بر اهمیت موضوع برگزاری مراسم سوگواری آن حضرت، این اداره با همکاری هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی از جمله کانون‌های فرهنگی فعال، اقدام به برگزاری 30 مراسم باشکوه در سطح منطقه سعدآباد خواهد کرد.

جمالی، برگزاری جلسات با هیئت‌های مذهبی فعال و محوری، جلسه با مداحان، نصب پرچم و بنر در سطح شهر، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و هماهنگی در برگزاری جلسات محوری ایام فاطمیه را از جمله برنامه‌های این اداره در ایام فاطمیه اول ذکر کرد.

وی با اشاره به آمادگی بسیار خوب هیئت‌های مذهبی و نهادهای مردمی برای برگزاری مراسم ایام فاطمیه اول در این منطقه گفت: حمایت و هدایت برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به منظور بهبود فعالیت‌های دینی امری ضروری است.

بخشدار سعدآباد نیز به فعالیت‌های مؤثر ادارات و خدمت‌رسانی به مردم اشاره کرد و بیان داشت: وظیفه خدمتگزاری مسئولیتی است که بر دوش همه مسئولان قرار گرفته، چرا که در ایام و مناسبت‌های مختلف حضور پر شور، با ایمان و با اعتقاد مردم بخش، این وظیفه را بر دوش مسئولان سنگین‌تر کرده است.

عبدالرحیم افروغ اذعان داشت: با وجود همه تهدیدها و تلاش‌های رسانه‌های مختلف، مردم ثابت کردند که پشتیبان خدمتگزاران هستند و این امر تکلیف را برای مدیران و مسئولان سنگین‌تر کرده است.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول