اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود:

ملت ایران با حضور در انتخابات حماسه دیگری را رقم می‏زنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: انتخابات ریاست جمهوری امتحان دیگری برای ملت ماست و همه با حضور در این انتخابات حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

ملت ایران با حضور در انتخابات حماسه دیگری را رقم می‏زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام حسین قرغی پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی کارکنان سپاه شاهرود که در حسینیه ثارالله این ناحیه برگزار شد، با اشاره به تقوای الهی اظهار داشت: خداوند در قرآن می‌فرماید «اتقوالله...» یعنی تقوای الهی پیشه کنید و از گناهان دوری کنید؛ یعنی همان انجام واجبات و ترک محرمات که سفارش بسیاری بر آن شده است را باید رعایت کرد.

وی افزود: باید نفس خود را بشناسیم و ارتباط خود را با خدا حفظ کنیم و بدانیم که اگر از گناهی که می‌توانیم انجام دهیم، درگذریم خداوند به ما نعمت‌هایی می‌دهد که خودمان از آنها به شگفت خواهیم آمد و این در سیره بزرگان کاملا مشهود است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود تصریح کرد: وقتی سخن از جلوگیری ارتکاب گناه به میان می‌آید، در واقع بدین معناست که در ذهن، فکر و قلب به طور دائم باید به این موضوع توجه داشته باشیم.

قرغی با بیان اینکه باید از خداوند متعال و ائمه معصومین(ع) به عنوان رابطان فیض استمداد بجوییم، خاطرنشان کرد: اکنون امام عصر(عج) واسطه فیض است؛ بنابراین باید ارتباطمان را با ایشان قوی و مستحکم کنیم.

وی بیان کرد: اگر می‌خواهیم همواره مورد رحمت و مغفرت خداوند متعال قرار بگیریم، نباید امام زمان (عج) را از یاد ببریم.

قرغی با اشاره به نام‏گذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: امسال باید در تکمیل سال‌های قبل در اقتصاد کشور پویا و فعال‏تر باشیم و حماسه‌ای دیگر خلق کنیم و دشمن را مانند گذشته ناامید سازیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با اشاره به حماسه سیاسی گفت: انتخابات ریاست جمهوری امتحان دیگری برای ملت ماست و به لطف الهی همه با حضور در این انتخابات حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول