اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

سلامتی از شاخص‌های مهم توسعه در هر جامعه‌ای است

فرماندار زابل گفت: سلامت افراد یکی از شاخص‌های مهم توسعه در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود.

سلامتی از شاخص‌های مهم توسعه در هر جامعه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، هوشنگ ناظری پیش از ظهر امروز با تبریک هفته سلامت در مراسم جشن سلامت مدرسه راهنمایی شهید صوفی زابل اظهار داشت: برای تأمین سلامت افراد جامعه، آموزش نقش اساسی و تعیین کننده‌ای دارد و بهتر است این آموزش از سنین پایین صورت پذیرد.

وی افزود: برای ارتقا توسعه شاخص‌ها، تلاش همگانی ضروری است لذا چنانچه توسعه در زمان مناسب صورت نگیرد مشکلات بزرگ و متعددی را برای همه به وجود می‌آورد.

فرماندار زابل در ادامه به نامگذاری‌های سال‌های اخیر مقام معظم رهبری با رویکرد اقتصادی اشاره کرد و بیان داشت: مردم ایران سال‌ها است که حماسه‌های اقتصادی و سیاسی را خلق می‌کنند اما امسال با توجه به اهمیت موضوع باید بیشتر روی این مهم متمرکز شویم.

ناظری تصریح کرد: ناتوانی دشمن در عرصه نظامی برای ما مشهود و آشکار است، بنابراین امروز دشمن عرصه اقتصادی ما را هدف قرار داده تا بتواند با ایجاد تفرقه و اختلاف بذر براندازی نظام را بپاشد.

وی به انتخابات 24 خردادماه امسال اشاره کرد و آن را نمودی دیگر از حضور حماسی مردم ایران دانست.

فرماندار زابل بیان کرد: تردیدی نیست که امسال هم بار دیگر شاهد نمود و ظهور حماسه ملی مردم ایران خواهیم بود که دشمنان را با حضور حداکثری و گسترده خود مأیوس و توطئه‌های آنها را نقش برآب خواهند کرد.

انتهای پیام/75002/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول