اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم‌ پزشکی شهیدصدوقی یزد:

برگزاری تور درمان‌گردی در هفته سلامت

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم‌ پزشکی شهیدصدوقی یزد گفت: همزمان با هفته سلامت، تور درمان‌گردی یک‌روزه ویژه خبرنگاران و رسانه‌های استان یزد برگزار خواهد شد.

برگزاری تور درمان‌گردی در هفته سلامت

سیدمحمدرضا آقایی میبدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: برای نخستین بار با هدف شناسایی نقاط قوت و معرفی آنها، دانشگاه علوم‌ پزشکی شهید صدوقی یزد اقدام به برگزاری تور یک ‌روزه درمان‌گردی کرده است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این تور یک روزه با هدف معرفی امکانات بهداشتی درمانی استان یزد و دستاوردهای این حوزه طی چند سال اخیر خواهد بود.

آقایی با تاکید بر شناسایی نقاط ضعف، کمبودها و کاستی‌های موجود در زمینه بهداشت و درمان استان یزد افزود: با وجود اینکه استان یزد به عنوان قطب درمانی در منطقه جنوب شرق کشور شناخته شده است اما هنوز هم کاستی‌هایی دارد که باید رفع شود.

وی کمبود تخت در بخش ویژه نوزادان و بخش اطفال و نیز کمبود نیرو را از جمله مشکلات حوزه بهداشت و درمان در استان یزد خواند.

آقایی با اشاره به نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی و انعکاس نقاط ضعف و قوت بیان داشت: خبرنگاران رسانه‌های استان یزد در قالب این تور، از مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی بازدید خواهند داشت.

رئیس مرکز اطلاع رسانی دانشگاه علوم‌ پزشکی یزد بازدید از مراکز آموزشی پژوهشی دانشگاه را از دیگر برنامه‌های این تور اعلام کرد و گفت: بازدید از کلینیک‌های درمانی و آزمایشگاه‌ها نیز در قالب این تور یک ‌روزه برای خبرنگاران دیده شده است.

وی عنوان کرد: همچنین در این بازدید نقاط ضعف و قوت کیفیت خدمات از دیدگاه بیماران بستری از سوی خبرنگاران اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/90004/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول