اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه خبر داد

انجام 300 مورد بازرسی از واحدهای صنفی بشرویه

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه گفت: در راستای اجرای طرح نظارتی نوروز 300 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شده است.

انجام 300 مورد بازرسی از واحدهای صنفی بشرویه

علی حسن‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز بر قیمت کالاها و بازرسی از واحدهای صنفی برای برخورد با متخلفان از 15 اسفندماه آغاز و تا 25 فروردین ماه 92 ادامه دارد.

 وی ادامه داد: به منظور نظارت بر حسن فعالیت واحدهای صنفی در ارائه خدمات به مردم و شناسایی تخلفات صنوف از 15 اسفندماه تا 14 فروردین سال جاری 300 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شده است. 

تشکیل 11 پرونده تخلف از واحدهای صنفی بشرویه

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه افزود: طی بازدیدهای صورت گرفته از واحدهای صنفی شهرستان در ایام نوروز 13 پرونده تخلف به ارزش 20 میلیون و 271 هزار ریال تشکیل شده است.

حسن‌زاده عنوان کرد: همچنین شش فقره شکایت از واحدهای صنفی از طریق سامانه 124 ارتباطی بازرگانی و شکایات اخذ شده مردمی در ایام نوروز ثبت شده که از این تعداد به 5 مورد رسیدگی شده است.

 وی اذعان داشت: از این تعداد سه فقره پرونده تخلف با ارزشی بالغ بر 15 میلیون ریال تشکیل شده است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بشرویه یادآور شد: همچنین دو گشت مشترک با اداره تعزیرات حکومتی فردوس برای بازرسی انجام شده است.

فعالیت 125 واحد صنفی بشرویه در ایام نوروز

حسن زاده با اشاره به کشیک واحدهای صنفی در تعطیلات نوروزی گفت: به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران و خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان 125 واحد صنفی در بشرویه در ایام نوروز فعال بوده است.

 وی از توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار در ایام نوروز خبر داد و افزود: به منظور تامین مایحتاج عمومی مردم در این ایام 32 تن برنج هندی، چهار تن گوشت قرمز منجمد، 34 تن مرغ منجمد، سه تن روغن نباتی و 21 تن میوه شامل 10 تن پرتقال تامسون و 11 تن سیب زرد در بازار توزیع شده است.

 انتهای پیام/69006‌/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول